Vraag

sinds half juli slecht werkende 4g op Iphone 11

  • 22 September 2022
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Inmiddels 8 weken buitenshuis geen of slechte ontvangst via 4g op m’n iPhone 11, ondertussen een ander toestel aangeschaft om bereikbaar te zijn. Maar ben wel benieuwd hoe ik hierin gecompenseerd ga worden, abbo is zakelijk maar toestel is privé (bij KPN gekocht, nieuwe ook)


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @iPhone114g,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
 Jammer genoeg komt dit issue mij bekend voor. We hebben verschillende meldingen gehad over problemen met 4G in combinatie met een iPhone 11. Er loopt inmiddels ook al weken een grootschalig onderzoek naar de oorzaak van dit probleem en natuurlijk hoe dit op te lossen. Dit gaat ook in combinatie met de toestelleverancier. Er wordt dus hard aan gewerkt. De updates over dit onderzoek worden voornamelijk per sms met de betreffende klanten gedeeld. Ik wil daarom een melding voor je aanmaken, zodat jij deze updates ook ontvangt. Wil je het klantnummer van het abonnement in het forumprofiel invullen, zodat ik bij de gegevens kan?

Het is een zakelijk abonnement en hoop dat dit het juiste nummer is?

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor de aanvulling! 
Ik ben bang dat dit niet het juiste nummer is. Met dit klantnummer kom ik uit op het Data/IT services abonnement. Op dit adres vind ik wel een mobiel account, maar daar hangt alleen een M2M abonnement onder. 

Je kunt anders ook het betreffende mobiele nummer invullen. Daar moet ik het ook mee kunnen vinden.. 

Telnr toegevoegd

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen, 

Bedankt voor het toevoegen van het telefoonnummer! 
Ik zie dat het nummer is ondergebracht in een grootzakelijk account. Hier kan ik zelf helaas niet bij. Ik adviseer je daarom om contact op te nemen met de beheerder van de mobiele aansluitingen bij jouw werkgever. Deze persoon kan een melding voor je aanmaken voor de technische afdeling. En eventueel heeft deze persoon ook de juiste ingang om een melding aan te laten melden. Mijn excuses dat ik je weer moet doorverwijzen! 

Reageer