Beantwoord

Slecht bereik..

  • 26 juli 2018
  • 6 reacties
  • 284 keer bekeken

Ik heb op mijn thuisadres heel slecht bereik. Dat is vervelend want het kost veel batterij van mn telefoon omdat die continue zoekt.. Kunt u daar iets aan doen?

adres: Bloemenkamp 8, 7341 PP, Beemte Broekland
icon

Beste antwoord door Rashid 26 juli 2018, 16:24

Hi @HJKeu,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan. Volgens het dekkingskaart mobiel bellen en internetten van KPN zou u geen problemen moeten ervaren.

Zijn er meer mensen in uw omgeving die problemen ervaren met een slechte dekking? Hoelang ervaart u dit probleem al? Mocht u willen kan ik een bedekkingsklacht Data voor u indienen. Dan gaan mijn collega's onderzoeken wat het probleem veroorzaakt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste @HJKeu,

Het beste kunt u het adres in het bericht verwijderen en alleen uw plaats laten staan. Nu staat uw privé adres openbaar op het internet.

Terugkomend op uw vraag;
Bereik in huis is helaas lastig te verbeteren, omdat dit onder andere ook te maken heeft met isolatie en storingsfactoren. Heeft u ook problemen met bereik op een ander mobiel toestel?
Ik heb niet alleen binnen een slecht bereik maar ook buiten!!
Reputatie 4
Badge +2
Volgens de dekkingskaart van KPN zou er voldoende dekking moeten zijn in uw omgeving op 4G. Heeft u familie, vrienden ect. die ook een KPN abonnement hebben en ook slechte dekking ervaren?

Voor een aantal tips om het bereik te optimaliseren staan ook wat zaken op: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/tips-voor-optimale-ontvangst-van-het-mobiele-signaal-93758
Reputatie 5
Badge +5
Hi @HJKeu,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan. Volgens het dekkingskaart mobiel bellen en internetten van KPN zou u geen problemen moeten ervaren.

Zijn er meer mensen in uw omgeving die problemen ervaren met een slechte dekking? Hoelang ervaart u dit probleem al? Mocht u willen kan ik een bedekkingsklacht Data voor u indienen. Dan gaan mijn collega's onderzoeken wat het probleem veroorzaakt.
Dat probleem speelt al heel lang!! Heel graag een onderzoek starten! Meerdere mensen ervaren dit als een probleem.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @HJKeu,

Om een netwerkklacht in te voeren heb ik nog enkele gegevens van u nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

- Voor- en achternaam
- Mobiel telefoonnummer
- E-mailadres
- Sinds wanneer ervaart u problemen?
- Wat gebeurt bij 3G verbinding: (Wat zijn de bevindingen)
- Wat gebeurt bij 4G verbinding: (Wat zijn de bevindingen)
- Zijn er wijzigingen geweest op de aansluiting?: (Nieuw toestel, simkaartwissel ect)
- Zijn er wijzigingen geweest op de locatie?: (Nieuwbouw, bouwproject in de buurt?)
- Merk en type toestel:
- DuoSim: Ja/Nee?

Alvast bedankt!

Reageer