Beantwoord

Slecht bereik..

  • 26 juli 2018
  • 6 reacties
  • 314 keer bekeken

Ik heb op mijn thuisadres heel slecht bereik. Dat is vervelend want het kost veel batterij van mn telefoon omdat die continue zoekt.. Kunt u daar iets aan doen?

adres: Bloemenkamp 8, 7341 PP, Beemte Broekland
icon

Beste antwoord door Rashid 26 juli 2018, 16:24

Hi @HJKeu,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan. Volgens het dekkingskaart mobiel bellen en internetten van KPN zou u geen problemen moeten ervaren.

Zijn er meer mensen in uw omgeving die problemen ervaren met een slechte dekking? Hoelang ervaart u dit probleem al? Mocht u willen kan ik een bedekkingsklacht Data voor u indienen. Dan gaan mijn collega's onderzoeken wat het probleem veroorzaakt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hi @HJKeu,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik ben meteen voor u op onderzoek gegaan. Volgens het dekkingskaart mobiel bellen en internetten van KPN zou u geen problemen moeten ervaren.

Zijn er meer mensen in uw omgeving die problemen ervaren met een slechte dekking? Hoelang ervaart u dit probleem al? Mocht u willen kan ik een bedekkingsklacht Data voor u indienen. Dan gaan mijn collega's onderzoeken wat het probleem veroorzaakt.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @HJKeu,

Om een netwerkklacht in te voeren heb ik nog enkele gegevens van u nodig. Wilt u mij een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

- Voor- en achternaam
- Mobiel telefoonnummer
- E-mailadres
- Sinds wanneer ervaart u problemen?
- Wat gebeurt bij 3G verbinding: (Wat zijn de bevindingen)
- Wat gebeurt bij 4G verbinding: (Wat zijn de bevindingen)
- Zijn er wijzigingen geweest op de aansluiting?: (Nieuw toestel, simkaartwissel ect)
- Zijn er wijzigingen geweest op de locatie?: (Nieuwbouw, bouwproject in de buurt?)
- Merk en type toestel:
- DuoSim: Ja/Nee?

Alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +2
Beste @HJKeu,

Het beste kunt u het adres in het bericht verwijderen en alleen uw plaats laten staan. Nu staat uw privé adres openbaar op het internet.

Terugkomend op uw vraag;
Bereik in huis is helaas lastig te verbeteren, omdat dit onder andere ook te maken heeft met isolatie en storingsfactoren. Heeft u ook problemen met bereik op een ander mobiel toestel?
Reputatie 4
Badge +2
Volgens de dekkingskaart van KPN zou er voldoende dekking moeten zijn in uw omgeving op 4G. Heeft u familie, vrienden ect. die ook een KPN abonnement hebben en ook slechte dekking ervaren?

Voor een aantal tips om het bereik te optimaliseren staan ook wat zaken op: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/tips-voor-optimale-ontvangst-van-het-mobiele-signaal-93758
Ik heb niet alleen binnen een slecht bereik maar ook buiten!!
Dat probleem speelt al heel lang!! Heel graag een onderzoek starten! Meerdere mensen ervaren dit als een probleem.

Reageer