Beantwoord

Slechte afhandeling KPN/Teleplan

  • 30 April 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Op 5 januari 2021 heb ik mijn telefoon van een maand oud in opdracht van KPN met Online Pakket Dienst meegegeven voor een groene stip in de camera, er is een foto van mijn toestel gemaakt als bewijs dat er geen enkele vorm van schade aanwezig was op mijn toestel .
Nadat we de telefoon na een maand terug kregen kwam het toestel met een grote kras terug op het scherm.
Gezien er schade veroorzaakt is aan mijn toestel door Teleplan is het niet mijn schuld het is dan ook Teleplan de partij die door KPN aansprakelijk gesteld zal moeten worden. Ik heb een toestel ingeleverd die nog nooit gevallen is en het is niet meer dan redelijk dat ik een toestel terug krijg in dezelfde staat, oftewel een nieuwe, niet een gerepareerde, mijn toestel was 1 maand oud zonder ooit gevallen te zijn. KPN weigert mij tegemoet te komen en wil alleen mijn scherm laten repareren.. Dat is geen service!! Het is niet onze fout... de klant mag hier niet de dupe van worden! KPN legt de schuld bij Teleplan terwijl KPN opdrachtgever is.

icon

Beste antwoord door Rick S. 3 May 2021, 18:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @JvK ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Toen je dit topic afgelopen vrijdag hebt aangemaakt waren wij niet meer aanwezig en in het weekend zijn wij niet aanwezig. Vandaar dat je nu antwoord krijgt. 


Bedankt voor de uitgebreide situatieomschrijving en het invullen van je klantnummer. Ik ben direct op onderzoek gegaan en het systeem ingedoken om te kijken wat ik hierover terug kan vinden. Ik zie dat er een onderzoek is geweest naar de oorzaak. Daarbij is de fout bij de Teleplan erkent en is er aangeboden om het scherm te repareren met daarbij een leentoestel voor de periode dat het toestel weg zou zijn voor reparatie. In de notities lees ik dat je hier niet meer akkoord bent gegaan en dat je (zoals je hierboven ook omschrijft) een geheel nieuw toestel wilt. Dit verzoek is afgewezen en vervolgens zie ik dat er een klacht is aangemaakt. Ook vanuit de klacht is besloten dat we geen nieuw toestel kunnen leveren en dat het huidige toestel kosteloos repareert kan worden. 

Ik kan mij voorstellen dat het frustrerend is dat je niet de gewenste oplossing krijgt, maar wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. De juiste en bevoegde collega's hebben zich over de situatie gebogen en hebben gekeken wat er mogelijk is. Daar kunnen wij vanuit onze afdeling niet van afwijken.  

Natuurlijk moet de fout hersteld worden en daar is ook een aanbod voor gedaan. Het klopt dus niet dat er geweigerd wordt om je tegemoet te komen, het is alleen niet de door jou gewenste oplossing. Als je het toestel toch wilt laten repareren dan horen we het graag, zodat er een afspraak gemaakt kan worden om het toestel op te laten halen. 

Reageer