Weet iemand wat hier aan te doen is?
Beste antwoord door Rashid
Hi @smaasdarp ,
Een mogelijkheid om het probleem op te lossen is dat KPN een extra mast in jouw omgeving plaatst. Voordat KPN een nieuwe mast plaatst moet er als bewoners collectief een verzoek ingediend worden bij KPN. Om dit mogelijk te maken zijn er verschillende factoren waar rekening mee gehouden moet worden. Wanneer KPN een dergelijk verzoek ontvangt moet bij de gemeente vergunningen worden aangevraagd. Wanneer een meerderheid van de buurt tegen het plaatsen van een nieuwe mast is, kan de gemeente bepalen om geen vergunning te geven.
Voor KPN is het onmogelijk om indoor dekking te garanderen daar zij afhankelijk zijn van de bouwconstructie van kantoor/woningen. KPN heeft geen invloed op de materialen die bouwbedrijven gebruiken die het signaal verzwakken of tegenhouden. Een andere oplossing kan zijn dat je jouw mobiel telefoonnummer, bij geen gehoor, doorschakelt naar de vaste lijn. Hierdoor blijf je bereikbaar.
Bekijk origineel
Een mogelijkheid om het probleem op te lossen is dat KPN een extra mast in jouw omgeving plaatst. Voordat KPN een nieuwe mast plaatst moet er als bewoners collectief een verzoek ingediend worden bij KPN. Om dit mogelijk te maken zijn er verschillende factoren waar rekening mee gehouden moet worden. Wanneer KPN een dergelijk verzoek ontvangt moet bij de gemeente vergunningen worden aangevraagd. Wanneer een meerderheid van de buurt tegen het plaatsen van een nieuwe mast is, kan de gemeente bepalen om geen vergunning te geven.
Voor KPN is het onmogelijk om indoor dekking te garanderen daar zij afhankelijk zijn van de bouwconstructie van kantoor/woningen. KPN heeft geen invloed op de materialen die bouwbedrijven gebruiken die het signaal verzwakken of tegenhouden. Een andere oplossing kan zijn dat je jouw mobiel telefoonnummer, bij geen gehoor, doorschakelt naar de vaste lijn. Hierdoor blijf je bereikbaar.