Ik heb Spotify Premium aangeschaft bij mijn abonnement, maar ik kan de activatiecode hiervan niet terug vinden. Wanneer ik een nieuwe code wil aanvragen geeft het systeem, zowel bij mijn mobiele nummer als email-adres, een 'niet herkend' bericht.
Wat kan ik nu doen?
Goedemorgen Guus, welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Hoe probeert u precies een nieuwe code aan te vragen? Hebt u de Spotify Premium bij uw mobiele abonnement of thuispakket gekregen? Eventueel kan de activatiecode voor u achterhalen, daarvoor heb ik een aantal gegevens nodig. In een privébericht ontvang ik dan graag uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, eventuele 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Hoe probeert u precies een nieuwe code aan te vragen? Hebt u de Spotify Premium bij uw mobiele abonnement of thuispakket gekregen? Eventueel kan de activatiecode voor u achterhalen, daarvoor heb ik een aantal gegevens nodig. In een privébericht ontvang ik dan graag uw bedrijfsnaam, postcode, huisnummer, eventuele 06-nummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.