Beantwoord

Status bestelling

  • 26 December 2021
  • 4 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik heb deze week een mobiel (samsung) besteld, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen hiervan.

Ik kreeg te horen dat het toestel voorradig was en dat het deze week bezorgd wordt. Ik zou graag een mail hiervan ontvangen.

icon

Beste antwoord door Mark L. 27 December 2021, 09:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Goedemorgen @AHHAP Grijpskerk, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Mooi om te lezen dat u voor KPN hebt gekozen. Ik zie dat er op 23-12 een order is geplaatst voor een Kleinzakelijk Mobiel abonnement met een Samsung toestel. De bevestiging hiervan is per mail verstuurd naar het bij ons bekende mailadres. 

In de mail staat het ordernummer. Met het ordernummer kunt u hier inloggen: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ en een bezorgafspraak maken voor het toestel.

 

 

Maar dat is het probleem, ik heb geen mail ontvangen en dus heb ik ook geen ordernummer om te traceren.

Ik denk dat het email adres bij jullie niet goed staat, dat is eerder gebeurt.

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb u een privébericht gestuurd met de gegevens zoals ze bij ons bekend zijn.

Goedemorgen @AHHAP Grijpskerk, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Mooi om te lezen dat u voor KPN hebt gekozen. Ik zie dat er op 23-12 een order is geplaatst voor een Kleinzakelijk Mobiel abonnement met een Samsung toestel. De bevestiging hiervan is per mail verstuurd naar het bij ons bekende mailadres. 

In de mail staat het ordernummer. Met het ordernummer kunt u hier inloggen: https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ en een bezorgafspraak maken voor het toestel.

 

 

Maar dat is het probleem, ik heb geen mail ontvangen en dus heb ik ook geen ordernummer om te traceren.

Ik denk dat het email adres bij jullie niet goed staat, dat is eerder gebeurt.

 

 

Reageer