Vraag

Status bestelling Willem Aanen

  • 15 November 2018
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Graag zou ik de status van mijn bestelling weten. Ik heb eergisteren een iPhone 7 (128GB) besteld, maar hier geen bevestiging of verwachte leverdatum van ontvangen.
Zou u mij deze kunnen sturen?
Mijn gegevens:

Willem Aanen
Kantar TNS
Amsteldijk 166
1079 LH Amsterdam

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Willem Aanen ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Begrijp ik goed dat je de bestelling via de website geplaatst hebt, maar helemaal geen bevestiging hebt ontvangen? Of hebt u via een ander kanaal besteld?

Ik heb gezocht met de gegevens die u gestuurd heeft, dus ik vrees dat de order niet goed doorgekomen is. Er hoort namelijk altijd een bevestiging verstuurd te worden. Kunt u mij wat meer vertellen over de bestelling? Welk abonnement wilt u hebben? En welk toestel moet daarbij? Of gaat het om een Sim Only?
Beste Rick,

Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad helemaal geen bevestiging ontvangen, wel via de website de bestelling geplaatst.
Het gaat om een bestelling van alleen een telefoon - welke ik heb afgerekend met een deel Voucher (350 euro) en een deel betaald met iDeal. Ik kan wel een printscreen van deze betaling sturen, als dat helpt?

Groet Willem
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Willem,

Bedankt voor uw antwoord!
Het was mij nog niet helemaal duidelijk dat het gaat om een bestelling van alleen een toestel. Deze orders kan ik zelf niet inzien, dus dat verklaart dan ook wel weer dat ik de order niet heb gevonden. Het zou zeker helpen als u mij de printscreen van de betaling stuurt, dan kan ik gericht op onderzoek. U kunt mij de afbeelding doorsturen per mail via zakelijkforum@kpn.com. Geeft u een sein als u hem verstuurd hebt?
Beste Rick,

Ik heb je zojuist een printscreen gestuurd naar zakelijkforum@kpn.com onder het onderwerp 'Bestelling Willem Aanen - printscreen betaling'

Kun je me aangeven zodra je deze hebt ontvangen?

Alvast dank!

Groet WIllem
Reputatie 7
Badge +6
Hi Willem,

Bedankt voor de melding!
Ik heb de mail binnen hoor 😀

De collega die over deze bestellingen gaan zijn op dit moment niet meer aanwezig. Ik moet dit dus opschuiven naar maandag.
Ik weet eerlijk gezegd niet of mijn collega's ook in het weekend te bereiken zijn (wij niet). U kunt het eventueel telefonisch navragen via 0800-0403.

Ik ga er maandag in ieder geval achteraan!
Dankjwel Rick! Dan hoor ik graag maandag van je.

Goed weekend!
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag Willem,

Daar ben ik weer!
Het was best een zoektocht, maar we zijn eruit. Het ordernummer van de bestelling staat ook bij de afschrijving (beginnend met een W gevolgd door 9 cijfers. Via de track en trace heeft mijn collega gezien dat het toestel vorige week woensdag al geleverd is. En ik zie in de link erbij staan dat vermoedelijk een collega van u, genaamd Wessel, het pakket heeft aangenomen en er ook voor getekend heeft.

Ik heb zo'n vermoeden dat het pakket dus bij uw collega of bij de postkamer (als jullie die hebben) ligt te wachten.

Wilt u dat controleren en een gil geven als u hem heeft?

Reageer