Vraag

Tekenbevoegd

  • 1 November 2018
  • 5 reacties
  • 740 keer bekeken

Badge
Hoi,

mijn vader/ broertje en ik vormen samen een bedrijf in VOF vorm.
Alle 3 teken bevoegd.

Nu is laatst het mobiele abonnement van mijn broertje over gezet van Prive naar Zakelijk.
(mijn vader zijn nummer stond al op de zaak) .
Nu loopt mijn contract af bij jullie, deze wil ik verlengen en abonnement ook over op een zakelijk abonnement.

Mijn vader is altijd de hoofd contact persoon geweest , maar met het om zetten van het abonnement van mijn broertje hebben jullie hem als teken bevoegde neer gezet. Met het gevolg dat ik / mijn vader mijn abonnement niet kunnen om zetten. HIj zit voor de komende 3 maanden in het buitenland dus nu kan hij hier niks voor regelen.

Nu wil ik graag dat mijn vader en ik (dus dat we alle 3) teken bevoegd worden om alles kwa abonnementen etc. via jullie te kunnen regelen.

Hoe gaan we dit nu regelen?

Via de KVK staan wij alle 3 als teken bevoegd maar telefonisch werd mij verteld dat dit voor jullie niet geld en er dan maar een iemand bevoegd is..?

Met vriendelijke groet,
Priscilla Koolhaas

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @priscillaa01 ,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Heel goed dat u deze kwestie op het forum geplaatst hebt. Ik help u graag verder.

Wanneer jullie met z'n drieën in de KVK geregistreerd staan als tekenbevoegde kan het eigenlijk niet zo zijn dat dit niet bij ons geldt. Daar gaan we dus verder induiken. Wilt u het klantnummer van de huidige mobiele abonnementen in uw profiel invullen zodat ik op onderzoek kan?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @priscillaa01 ,

Mijn excuses voor mijn late reactie!
Ik had gister mijn antwoord klaar, maar tot mijn verbazing zie ik nu dat ik het nog helemaal niet verstuurd heb.

Als ik het goed begrijp wilt u uw nummer (eindigend op 2828) dat nu op naam van P.S. Koolhaas staat omzetten naar het zakelijke account en daarmee ook verlengen naar een zakelijk abonnement, toch?

Ik vraag mij eerlijk gezegd hoe mijn collega's het gecontroleerd hebben. Ik zie u namelijk ook als bevoegde in het systeem naar voren komen. Dus ik kan gewoon met u een opdracht opstarten voor de omzetting en verlenging. Bent u er al uit welk Kleinzakelijk Mobiel abonnement u wilt? En wilt u hier een nieuw toestel bij of gaat u voor een Sim Only?
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @priscillaa01 ,

Allereerst bedankt voor het fijne telefoongesprek!
Zoals besproken heb ik zojuist eerst de opdracht aangemaakt om uw nummer onder het account van Nefertiti Schoonmaakdiensten te hangen. Dat is inmiddels afgerond. Vervolgens heb ik de verlenging naar het Kleinzakelijk Zorgeloos Standaard ingediend in combinatie met de iPhone X 64 GB Space Gray aangemaakt. Het ordernummer van deze bestelling is ARMOR427390.

Per mail ontvang je een officiële opdrachtbevestiging en via onze MijnBestelling pagina kun je aan de hand van het ordernummer en de postcode van het afleveradres de levering volgen. Ik vermoed dat we het toestel toch woensdag al kunnen leveren 😁

Als het toestel geleverd is en de verlenging helemaal afgerond kan dit telefoonnummer aan KPN Compleet toegevoegd worden. Mocht u daar niet uitkomen help ik daar uiteraard ook bij.

En voor iedere andere vraag, geeft u maar een gil!
Badge
Bedankt! De klantnummers heb ik toegevoegd!
Badge
Bedankt voor uw bericht, ik weet niet wat er mis gaat maar heb 3 verschillende mensen aan de lijn gehad die zeiden dat ik het zelf nier kan om zetten en niet bevoegd ben!
bij de bkr controle liepen ze vast, omdat ik het dus niet zou mogen verlegen/ omzetten!

ik weer niet of u het kunt zien maar een collega heeft een aantekening gemaakt bij mijn account, graag iphone x zwart, 64 geheugen 10gb onbeperkt bellen en smsen!

heeft u zo voldoende informatie?
het gaat inderdaad om het telnr 2828 eindigend wat naar het zakelijke account gezet moet worden!

met vriendelijke groet,
priscilla koolhaas

Reageer