Vraag

tekenbevoegde bij eenmanszaak bij nieuw zakelijk abonnement

  • 24 July 2021
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Beste,

 

Ik probeer een zakelijk mobiel abonnement af te sluiten maar dit lukt mij niet.

Op de een of andere manier wordt de tekenbevoegde bij stap 3 niet herkend.

Het lijkt wel of het veld voornaam ontbreekt.

Het bedrijf is een eenmanszaak dus dit zou geen probleem moeten zijn,.

Mijn bedrijf wordt wel herkend bij stap 3 als ik daar op zoek.

Hoe kan ik dit oplossen?

Ik wil namelijk graag een abonnement af sluiten.

 

Alvast bedankt!

Robert Harwig


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @rah,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Als ik het goed begrijp heb je geprobeerd om de bestelling via kpn.com te plaatsen, toch?

Het is mij niet direct bekend wat daar precies mis gaat, maar natuurlijk help ik graag bij het plaatsen van de bestelling. 
Om wat voor mobiel abonnement gaat het precies? Gaat het om een Sim Only abonnement of moet er ook een nieuw toestel besteld worden? En moet er een bestaand telefoonnummer meegenomen worden?

Hoi @Rick S. ,

Het gaat om een mobiel abonnement met telefoon.

Ik heb al telefonisch contact gehad met de KPN en heb de bestelling telefonisch afgerond.

Ik weet niet wat er online precies misgaat maar lijkt me handig voor jullie om dit te onderzoeken.

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag Robert, 

Bedankt voor de snelle reactie! 
Goed om te lezen dat je telefonisch contact hebt gehad en de bestelling inmiddels geplaatst is. 
Ik heb direct contact gezocht met de collega's die het beheer van de website en het online bestelproces doen en zij gaan dit direct verder uitzoeken. 
 

Heel erg bedankt voor het melden! Als je nog andere vragen hebt horen we het natuurlijk graag.

Reageer