Vraag

Telefoon bij reparatie omgewisseld/ DEP functie niet meer beschikbaar

  • 30 November 2016
  • 1 reactie
  • 317 keer bekeken

Ik heb een apple telefoon opgestuurd per reparatie maar dit was omgewisseld voor een refurbished Iphone. Iemand anders heeft mijn DEP functie ingesteld op mijn telefoon dus ik weet niet precies hoe dit weer terug moet op me nieuwe telefoon.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Hallo zedomi, welkom op het zakelijk forum van KPN! :)

Om eerlijk te zijn heb ik geen ervaring met het instellen en gebruik van Apple DEP-ID. Ik heb uiteraard wel even mijn best gedaan om informatie voor u te zoeken. Hopelijk hebt u hier iets aan!
Vermoedelijk moet u eerst het toestel aanmelden op uw DEP account. Wat ik ervan begrijp is dat u het toestel moet aanmelden via de Online Selfcare portal.

Deze opmerking kwam ik tegen, mogelijk voor u van toepassing:
Als een apparaat wordt verkocht, zoekraakt of onherstelbaar beschadigd is, moet het volgens
de voorwaarden van de overeenkomst permanent uit het overzicht met beheerde apparaten van de organisatie
worden verwijderd via de DEP-website. Als een apparaat uit DEP wordt verwijderd, kan het evenwel wel
opnieuw worden toegevoegd.


Als een toestel aangemeld staat in de portal, zal tijdens het (opnieuw) initialiseren van het toestel DEP gevonden moeten worden. (hoop ik, dat is tenminste wat ik ervan begrijp)
Komt u er niet uit? Dan ga ik verder voor u op zoek naar instructies!

Reageer