Vraag

Telefoonnummer afsplitsen van het kvk nummer

  • 8 September 2022
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Hoi,

Ik heb 4 mobiele abonnementen op 1 kvk nummer. Daardoor kan de MIjnKPN app niet pér nummer de gegevens in zien. Maar is álles zichtbaar, van ieder nummer. Ik wil niet dat ieder van de 4 personen, van elkaar kunnen zien wie zijn bellen, hoe lang en wanneer zij bellen. Dat gaat niemand aan. Jullie geven aan dat dit helaas niet anders kan want het hangt onder 1 kvk nummer, dus het bedrijf is de eigenaar. Afijn, ik vind het meer logisch om te denken dat meerdere nummers gebruikt worden door 1 persoon per nummer, en dat dit dus privacy ook wel wat schendt. 

Ik wilde daarop dan maar eerst 1 nummer privé zetten. Maar dan moet ik een contractovername doen en dus de nog lopende anderhalf jaar afkopen en dan een 'nieuw abonnement' maken. Ik vind het enorm stug en niet klantgericht om mij niet enigszins te helpen. En mij of dit problemen laten behouden óf anderhalf jaar contract afkopen om mijn probleem op te lossen. Waarom hebben jullie geen functie in de app die gegevens afschermt per nummer in de app? Dat moet toch technisch makkelijk uitvoerbaar zijn door een beheer account boven de zakelijke rij met abonnementen te plaatsen met een tabje instellingen?

En dan oog nog eens te woord gestaan door een arrogante en betweterige (toon) medewerker aan de telefoon. Bah.

Is hier een oplossing voor, vooral voor het eerste probleem? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen @Stefan Lautenbag,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Ik kan mij voorstellen dat je niet wilt dat iedereen alle gegevens van elke aansluiting kan zien.  Ik zie inderdaad dat de 4 nummers aan dezelfde KPN ID gekoppeld zijn. Voor zover ik weet is het mogelijk om de nummers aan een aparte KPN ID te koppelen. Heb je al geprobeerd om de gebruikers een eigen KPN ID aan te laten maken en dan hun eigen nummer daar aan laten te koppelen? 

Daarnaast schrijf je over een beheer account, waarbij de gegevens afgeschermd kunnen worden. Binnen MijnKPN Zakelijk bestaat deze optie wel, waarbij er gebruikersaccount aangemaakt kunnen worden met instellingen over wat men mag zien. Dit zijn echter Kleinzakelijk abonnement en deze abonnementen kunnen niet in MIjnKPN Zakelijk gekoppeld worden. Deze omgeving is voor mobiele abonnementen uit het KPN EEN MKB pakket. 

Reageer