Beantwoord

Tenaamstelling factuur niet juist en btw ontbreekt

  • 16 April 2021
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Goedemorgen,

De tenaamstelling voor factuur 1174516090 is niet juist. Dit had op naam van Wijnhuis Divino duVin moeten zijn. Het adres is hetzelfde. Teven mis ik de Btw uitsplitsing op de factuur,. Kan ik een nieuwe factuur krijgen?

icon

Beste antwoord door Rashid 16 April 2021, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Divino,

Welkom op het zakelijk KPN forum! 

Fijn dat je meteen de factuurkenmerk hebt mee gestuurd. Zo heb ik je account kunnen vinden. De factuur is van een privé mobiel abonnement en dat is de reden dat er geen btw uitsplitsing op staat. Het is ook niet mogelijk om deze alsnog erop te plaatsen.

Mocht je de tenaamstelling willen wijzigen, dan moet er een contractovername uitgevoerd worden zodat jouw abonnement zakelijk wordt en op naam Wijnhuis Divino duVin gezet kan worden.

Bij het uitvoeren van een contractovername kan ik helpen en in dat geval heb ik enkele gegevens van je nodig. Ik ga je een privé bericht sturen met gegevens die nodig zijn, wil je controleren of alles klopt en de ontbrekende gegevens aanvullen?

Eventueel kun je ook online een overnameverzoek indienen op de pagina Contract overnemen Mobiel. Hou er dan rekening mee dat de verwerking van je verzoek wat langer duurt.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze uiteraard gerust :slight_smile: .

Reageer