Vraag

Verkeerde einddatum abonnement

  • 1 maart 2015
  • 10 reacties
  • 625 keer bekeken

In MijnKPN staat een verkeerde einddatum bij mijn abonnement vermeld. Op 28-8-2014 heb ik een 1 jarig abonnement afgesloten. In MijnKPN staat als einddatum 16-1-2016. Erg vreemd!

10 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo edberk,

Dat is inderdaad raar!

Ik wil dit graag voor u nakijken. Om wat voor soort abonnement gaat het precies?

Zou u mij een https:///t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/227" target="_self willen sturen met de betreffende abonnementsgegevens? Graag ontvang ik uw postcode, huisnummer en volledige naam. Indien mogelijk zou een klantnummer van het abonnement mij ook helpen.
Beste edberk, 

Uw gegevens heb ik van mijn collega @Tim ontvangen, waarvoor dank. Wat ik in ons systeem zie is dat er een vroegtijdige verlenging is gedaan, waardoor de looptijd langer is dan een jaar en uitkomt in januari 2016. 

Hiermee hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Dag Cindy

Die vroegtijdige verlenging naar SIM only klopt, maar die is indertijd (Aug-2014) gedaan onder de strikte voorwaarde dat ik in Feb-20151 weer kon verlengen naar abonnement met telefoon. Dit is toen bevestigd door KPN. Nogmaals, ik begin KPN zat te worden en sta om deze reden (niet nakomen van de gemaakte afspraak) op het punt AL mijn knp contracten (mobiel en vast) op te zeggen en over te stappen naar een andere provider voor al mijn werkmaatschappijen.
Hallo edberk, 

De einddatum van uw contract kan ik aanpassen, wanneer u mij de bevestiging toestuurt van de gemaakte afspraak. Wilt u me de bevestiging die u vanuit KPN hiervan hebt ontvangen toesturen in een privébericht? Ik kan dit nergens weer vinden in ons systeem. 

Ik zie uw bericht hierover graag tegemoet, waarvoor alvast dank. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Dag Cindy

Dit is in Augustus 2014 zo telefonisch afgesproken (was een harde eis van mij voordat ik akkoord ging met de verlenging). Er is mij toen letterlijk gezegd dat de verlenging tot 28-aug-2015 zou lopen, en dat ik 6 maanden daarvoor, dus per eind Feb 2015, opnieuw zou kunnen verlengen naar een abonnement incl telefoon. In de email met opdrachtbevestiging staat dit helaas niet vermeld. Maar het telefonisch contact in Aug 2014 is door KPN opgenomen, dus de afspraak is bij jullie daarop te achterhalen.
Beste edberk, 

Telefoongesprekken kunnen worden opgenomen voor trainingsdoeleinden, dit wordt niet in alle gevallen gedaan. Helaas kan ik in onze systemen geen andere einddatum weervinden, waardoor u op dit moment nog niet kunt verlengen. Mocht u in de bevestiging een andere einddatum hebben staan, dan mag u mij deze toesturen. Zonder de bevestiging hiervan, kan ik u helaas niet verder helpen. 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Helaas kan ik met de antwoorden geen genoegen nemen. Doordat KPN gemaakte afspraken niet nakomt zie ik verder geen mogelijkheden om, na ruim 20 jaar, nog langer klant bij KPN te blijven. Zoals aangekondigd ga ik dan ook al mijn contracten met KPN opzeggen.
Reputatie 7
Badge +11
Beste edberk,

Het is natuurlijk erg jammer dat u bij KPN wenst te vertrekken.

Voor ons is het niet mogelijk om contract data aan te passen, tenzij hier bewijslast voor aangeleverd is.

Wij hopen u later weer als klant te mogen begroeten.
"Voor ons is het niet mogelijk om contract data aan te passen"? De term "Voor ons is het niet mogelijk gemaakte afspraken na te komen" past hier beter. U hoeft er dan ook niet op te vertrouwen dat ik ooit nog opnieuw klant van KPN zal worden.
Reputatie 7
Badge +11
Beste edberk,

We hebben uw klacht in behandeling laten nemen bij de afdeling klanten reacties.

Graag bieden we alsnog een oplossing aan, meer concrete informatie stuur ik u in een privébericht.

Ik verneem graag uw reactie.

Reageer