Beantwoord

Verlenging abonnementen

  • 23 september 2016
  • 2 reacties
  • 273 keer bekeken

Beste,

Ik heb 2 abonnementen op 10 september verlengd en 1 nieuwe abonnement aangeschaft bij de KPN XL Winkel Spaklerweg 59 in Duivendrecht, allen in combinatie met een iPhone 7.
De wachttijden voor levering van de iPhone 7 zijn langer, zoal verwacht. Dat snap ik ;-)

Ik heb echter nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen per mail. Mijn vrouw heeft uw winkel de week daarop bezocht (u bent niet telefonisch bereikbaar?!?) en heeft te horen gekregen dat ik afgelopen maandag een bevestiging zou ontvangen. Helaas...

Kunt u mij een 3de rit naar uw winkel besparen en aangeven wat er aan de hand is?

Met vriendelijke groet,
Maikel
icon

Beste antwoord door Elina 28 september 2016, 16:20

Beste Maikel,

Contact met de XL-winkel is helaas niet gelukt. Wel heb ik voor u contact opgenomen met mijn collega's van zakelijk mobiel.

Op het 06 nummer als vermeld op uw website is op dit moment geen verlenging afgesloten. Ook is er op de contractnaam van dit nummer geen 2e verlening en ook geen nieuw contract terug gevonden.

Ik adviseer u om een nieuwe afspraak in te plannen met de KPN XL winkel te Amsterdam Duivendrecht. Dit kunt u doen door het via onze website: https://agendaplanner.kpnxl.com/locatie.aspx?type=aankoop

Om u die 3e rit naar de winkel te besparen, heb ik nog een tip voor u. Bij het invullen van de persoonlijke gegevens, kunt u in het opmerking veld aangeven dat u gebeld wenst te worden in plaats van dat u naar de winkel komt.

Laat u het mij weten als u nog verdere vragen heeft? Voor nu wens ik u een heel fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,
Elina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Beste Maikel, welkom op het Zakelijk KPN Forum!

Een derde rit naar de winkel wil ik u graag besparen. Vandaar dat ik ga uitzoeken of er inderdaad 2 aanvragen voor verlengen zijn ingevoerd.

Het is wel gebruikelijk dat er een bevestiging van een bestelling per e-mail verstuurd wordt, ook na verlengen. Ik hoop middels contact met de XL-winkel te Duivendrecht u duidelijkheid te kunnen geven.

Ik verwacht er morgen bij u op terug te komen. Middels uw e-mailadres waarmee u op het forum hebt geregistreerd, heb ik uw website gevonden. Komt het 06 nummer op uw website overeen met 1 van de te verlengen abonnementen?

Met vriendelijke groet,
Elina
Reputatie 2
Badge +2
Beste Maikel,

Contact met de XL-winkel is helaas niet gelukt. Wel heb ik voor u contact opgenomen met mijn collega's van zakelijk mobiel.

Op het 06 nummer als vermeld op uw website is op dit moment geen verlenging afgesloten. Ook is er op de contractnaam van dit nummer geen 2e verlening en ook geen nieuw contract terug gevonden.

Ik adviseer u om een nieuwe afspraak in te plannen met de KPN XL winkel te Amsterdam Duivendrecht. Dit kunt u doen door het via onze website: https://agendaplanner.kpnxl.com/locatie.aspx?type=aankoop

Om u die 3e rit naar de winkel te besparen, heb ik nog een tip voor u. Bij het invullen van de persoonlijke gegevens, kunt u in het opmerking veld aangeven dat u gebeld wenst te worden in plaats van dat u naar de winkel komt.

Laat u het mij weten als u nog verdere vragen heeft? Voor nu wens ik u een heel fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,
Elina

Reageer