Vraag

verlenging mobiel contract

  • 6 January 2018
  • 8 reacties
  • 307 keer bekeken

heb op 4-1 mijn abonnement verlengd zie onderstaande bevestigingsmail:

Hartelijk dank voor uw bestelling bij KPN.
Uw ordernummer is: 8700113377

maar tot nu toe niets gehoord en de bestelling is onbekend...

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit is een vergelijkbare order als de bestelling van 04-01. Deze ligt nu bij de achterliggende afdeling om doorgevoerd te worden. Echter komen hun ook tot de conclusie dat het contract nog loopt en op dit moment nog niet verlengd kan worden. Dit veranderd tot mijn spijt niks aan de zaak.
Ordernummer: 8700113406 zou het bij staan
Reputatie 7
Badge +6
Dat is erg vreemd zeg! Weet u toevallig welke collega's dit geweest zijn? Van welke afdeling zijn hun?

Ik moet zeggen dat ik de verlenging graag voor u zou regelen, maar door het contract kan ik niet eens een order opstarten. Mijn handen zijn dus ook gebonden! 😑
Echter is er door 2 mederwerkers toestemming gegeven voor verlenging
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @vwcompu,

Daar ben ik weer!
Ik heb vandaag weer even met mijn collega gesproken en wij willen graag de verlenging doorvoeren.
Echter is het nummer en contract waar je de verlenging voor aangevraagd heb nog niet verlengbaar.
Het contract van dit nummer loopt nog door tot 17-09-2018 en is per 18-05-2018 verlengbaar.

We zullen dus tot die tijd moeten wachten voordat het doorgevoerd kan worden.
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @vwcompu,

Bedankt voor uw reactie!
Als ik het dus goed begrijp is het adres van de hoofdvestiging onlangs gewijzigd van Dammolen 66 naar de Pr. Beatrixstraat 4, toch?

Ik kan niet precies controleren met welk KVK nummer de aanvraag geplaatst is, maar als ik het goed heb is de aanvraag geplaatst op naam van TMX Hosting, toch?

In het KVK register zie ik TMX op de Pr. Beatrixstraat 4 naar voren komen. Dit klopt dan natuurlijk ook met het adres van de aanvraag en dit betekent dan dat de bestelling verder opgepakt kan worden. Ik ga direct met mijn collega schakelen om het door te zetten. Als ik meer informatie heb over de levering, kom ik natuurlijk bij u terug!
Dat is gekomen omdat adres pas is gewijzigd afgelopen maandag contact adres was tot maandag dammolen 66 4133ez vianen
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @vwcompu,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Allereerst excuses voor mijn late reactie. Uw topic was er even tussendoor geschoten.
Ik ben direct op onderzoek gegaan en ik heb uw bestelling terug gevonden. U stond bij mijn collega op de lijst om gebeld te worden, aangezien we extra informatie nodig hebben. Nu zijn wij in contact en kan ik u de vraag stellen.

Op basis van de bedrijfsgegevens zien wij de hoofdvestiging op de Dammolen 66 te Vianen naar voren komen. Echter heeft u in de bestelling de Pr. Beatrixstraat 4 in Oudewater gebruikt. Mag ik vragen waarom u niet het adres van de hoofdvestiging heeft gebruikt?

Wij mogen bij nieuwe klanten alleen leveren op de hoofdvestiging en als blijkt dat het in de KVK niet goed staat, moet dat eerst aangepast worden.

Reageer