Vraag

verlenging mobiele abonnementen

  • 28 August 2018
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ben inmiddels 4x gebeld door KPN over contract verlenging. 3x ongelegen.
Waarom doen jullie dat alleen telefonisch ? Medewerker mag geen mail sturen, klant moet blijkbaar alle details onthouden ( van 5 abo's ) en dan telefonisch beslissen. Graag een uitleg, krijg er nu een vreemde indruk van en overweeg alles maar op te zeggen.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hi @qaz,

Welkom op het zakelijk forum van KPN! Ik kan mij goed voorstellen dat u het zat bent om (ongelegen) gebeld te worden. Wanneer mijn collega's u bellen hebben zij zeker wel de mogelijkheid om te mailen. Mijn excuses als zij opdringerig of dwingend overkwamen! Het zou jammer zijn als u alles zou opzeggen.

Mocht u vragen nog hebben, stel ze gerust. Ik help u graag 🙂 .

Reageer