Vraag

Verwerken abonnementsaanvraag

  • 28 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 357 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Dinsdag 22 Oktober heb ik via BelSimpel een bestelling geplaatst met een KPN abonnement. Alle producten waren op voorraad en voor 23.30 besteld was morgen in huis. Echter, de volgende dag kwam er niks binnen behalve een mail 'je bestelling komt later'. Nu staat de orderstatus al 6 dagen op 'De abonnementsaanvraag wordt handmatig verwerkt bij de provider'. Ik kreeg aan mail van Belsimpel dat ze aan het wachten zijn op een e-mail van KPN en dat dit een paar dagen zou duren, maar heb nu al 2 keer een nieuwe mail gekregen dat er werd gezegd dat het langer zou duren. Daarbij weet ik niet wanneer ik mijn pakket wel kan verwachten. Waarom duurt dit zo lang en wat betekent dit?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @Jop,

 

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

 

Bedankt dat u ons hierover benadert. Als ik het goed begrijp hebt u via Belsimpel een bestelling geplaatst en de bestelling is nog niet bezorgd. De status 'De abonnementsaanvraag wordt handmatig verwerkt bij de provider' betekent dat zij uw gegevens aan ons door geven en wij het in ons systeem verwerken. Wij zijn uiteindelijk niet verantwoordelijk voor het leveren van uw toestel. Daar is Belsimpel verantwoordelijk voor. Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van de dienst waardoor u kunt bellen en data hebt.

 

In deze situatie adviseer ik u om contact op te nemen met Belsimpel en hen om toelichting te vragen.

Reageer