Vraag

voicemail app

  • 14 February 2018
  • 2 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb een zakelijk KPN abbonement, maar ik krijg geen notificaties van de nieuwe voicemail app binnen. Alle meldingen staan gewoon aan voor de app. Wat moet ik doen om wel notificaties te krijgen, want het is erg vervelend om voice mails te missen.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @robert72,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik kan mij goed voorstellen dat het irritant is als u voicemail berichten mist. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik zoek graag uit wat er precies mis gaat en hoe we dit op kunnen lossen. Nu ben ik wel even benieuwd, heeft de app wel gewerkt en heb je eerder wel notificaties gekregen? Of is het sinds het in gebruik nemen van de nieuwe app dat het niet werkt?

Om op onderzoek te gaan heb ik de volgende gegevens van u nodig: uw mobiele telefoonnummer, uw klantnummer, naam van de contractant en de postcode + huisnummer (waar het op geregistreerd staat).

U kunt deze gegevens in een privébericht sturen.
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @robert72,

Bedankt voor het sturen van de gegevens!
Ik ben op onderzoek geweest en kwam erachter dat het nummer onderdeel is van een zeer groot KPN ÉÉN pakket. Verder zie ik dat HashKoning DHV Nederland binnen KPN een acountmanager heeft als vast aanspreekpunt. Dit zorgt er ook direct voor dat ik niet alle gegevens in kan zien.

De beste optie is in dit geval om deze vraag bij de accountmanager neer te leggen, zodat het verder onderzocht kan worden. Heeft u overigens van collega's ook dergelijke klachten over de app gehoord?

Ik stuur u in een privébericht de contactgegevens van de accountmanager.

Reageer