Vraag

Voicemail dag later pas binnen

  • 26 maart 2018
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Een van onze medewerkers geeft aan last te hebben van het volgende probleem:

De mobiele telefoon van de medewerker staan gedurende de werkdag aan. Na de werkdag zet de medewerker de telefoon uit.
Wanneer de medewerker de volgende werkdag de telefoon weer aanzet ontvangt de telefoon sms berichten met gemiste oproepen/voicemailberichten van de ochtend de dag ervoor.

De medewerker heeft zelf geprobeerd het probleem te verhelpen d.m.v. het uit en weer aanzetten van de voicemail. Helaas zonder succes.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @m.rethmeier, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat klinkt best gek inderdaad. Ik kijk graag voor u na waar dit aan ligt. Ik ben aller eerst benieuwd om welk abonnement het gaat. Hebt u voor mij in een privébericht bedrijfsnaam, postcode en huisnummer? Dan ga ik direct aan de slag!
Reputatie 5
Badge +5
Jullie zijn klant binnen de KPN Lange segment, dus ik kan vanuit de servicedesk MKB weinig voor jullie betekenen. Ik heb de accountmanager opgezocht voor Atlant Zorggroep, haar gegevens vind je in de privébericht.

Reageer