Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Zakelijk KPN Forum - Indexpagina
Beantwoord

Voicemail inspreken i.c.m. carplay


Wij krijgen de volgende melding van onze gebruikers:

Bij het inspreken van de voicemail blijft deze zichzelf herhalen (spreek het bericht in na de piep en dan weer spreek het bericht in na de piep).
Dit probleem lijkt zich alleen voor te doen in de auto (gekoppeld via bluetooth met de carplay installatie).
icon

Beste antwoord door Lindsay 23 april 2018, 13:02

Hi @m.rethmeier,

Er is een fiks gelanceerd voor het probleem met omgevingslawaai! 😄
Het zou nu weer soepel moeten werken.

23-04 14:23 | Toevoeging: de voicemail loops bij het gebruik van car kits werden veroorzaakt door een groter issue met omgevingslawaai. De car kits moeten nu dus weer naar behoren te werken.

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
@m.rethmeier,

Welkom op het Zakelijk Forum!

Dit issue heb ik eerder gehoord. Ik zou graag ons Technisch Team ernaar willen laten kijken.
Zou u mij een privébericht willen sturen met een van de 06-nummers?
Beste Lindsay,

Wil je het telefoonnummer weten van de persoon die belt of de persoon die gebeld wordt?

Extra informatie:
Mijn manager krijgt het issue bij verschillende personen die hij belt.
Bij enkele personen speelt het issue soms wel soms niet.
Reputatie 6
Badge +5
Van de gebruiker graag 😄
Reputatie 6
Badge +5
m.rethmeier schreef:

Beste Lindsay,
Bij enkele personen speelt het issue soms wel soms niet.

Dit is ook wel interessant. Gebruikt iedereen dezelfde carkit/verbinding met de auto?
Reputatie 6
Badge +5
Goedemiddag @m.rethmeier,

Bedankt voor jouw reactie in privé! Ik vond het al heel bijzonder dat er zoveel variabelen waren in dit geval, maar ik heb ons Technisch Team gebeld met de informatie: het ligt aan de carkit.

Het blijkt dat er op dit moment een massaal issue is met carkits. Hier worden dus geen aparte tickets meer voor aangemaakt. Het wordt nu als geheel onderzocht en opgelost.

Zodra ik meer informatie heb over de status van dit probleem, kom ik bij je terug!
Goedemorgen @Lindsay

Is er al meer informatie bekend over dit probleem?

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Mvg,
Martijn
Reputatie 6
Badge +5
Zojuist weer reactie ontvangen @m.rethmeier, er is nog niets nieuws bekend op dit moment. Sorry Martijn!
Reputatie 6
Badge +5
Hi @m.rethmeier,

Er is een fiks gelanceerd voor het probleem met omgevingslawaai! 😄
Het zou nu weer soepel moeten werken.

23-04 14:23 | Toevoeging: de voicemail loops bij het gebruik van car kits werden veroorzaakt door een groter issue met omgevingslawaai. De car kits moeten nu dus weer naar behoren te werken.
Beste @Linda,

Graag wat verduidelijking in jouw antwoord m.b.t. "omgevingslawaai".
Omgevingslawaai is in dit topic niet aan de orde. Het betreft hier een voicemail-loop waardoor de voicemail niet in te spreken is.

Groet,
@m.rethmeier
Reputatie 6
Badge +5
m.rethmeier schreef:

Graag wat verduidelijking in jouw antwoord m.b.t. "omgevingslawaai".
Omgevingslawaai is in dit topic niet aan de orde. Het betreft hier een voicemail-loop waardoor de voicemail niet in te spreken is.

Groet,
@m.rethmeier

Excuus, ik zie dat ik in mijn haast wat duiding heb gemist! Het issue met de car kits (het afspelen van de voicemail loop) ontstond door omgevingslawaai. 🙂 Het probleem met het omgevingslawaai, en hiermee dus ook met de car kits, hoort nu opgelost te zijn.

Reageer