Vraag

voicemail instelling

  • 12 September 2018
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Wanneer ik gebeld wordt terwijl ik in gesprek ben krijgt de beller direct mijn voicemail te horen. Tot voor kort was dit niet zo, dan kreeg de beller eerst te horen “dit nummer is in gesprek, u wordt doorgeschakeld” waarna de voicemail begon. Zonder deze melding lijkt het alsof de telefoon uitgeschakeld is.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat de beller deze melding weer te horen krijgt?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @johan1, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Dat is inderdaad onhandig. De oplossing kan verschillen afhankelijk van uw abonnement. Hebt u voor mij in een privébericht telefoonnummer, postcode, huisnummer, bedrijfsnaam en naam+geboortedatum tekenbevoegde ter verificatie?
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens.

Ik kan niet direct een reden bedenken waarom dit is veranderd. Er is in ieder geval geen instelling die vanuit de KPN portal aan of uit gezet kan worden en hiervoor kan zorgen. Het zou eventueel wel aan de toestelinstellingen kunnen liggen. Het beste wat u kunt doen is bellen met de technische helpdesk 0800-0105 om de instellingen stap voor stap door te lopen. Zo kunnen we zien waar het probleem zich precies voordoet.

Reageer