Beantwoord

Voicemailplanner

  • 13 January 2018
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Wij gebruikte voicemailplanner veel tot ik deze tijdens de afgelopen feestadagen handmatig wijzigde, hierna is deze niet meer actief bij KPN, ik baal hier enorm van omdat ik nu elke dag 2 keer de melding handmatig moet wijzigen!, dit is de zoveelste wijziging in korte tijd dat ik overweeg om mijn 6 simkaarten weg te halen bij KPN! 😡 Komt KPN nu nog op korte termijn met n nieuwe voicemailplanner?
icon

Beste antwoord door Mohammad 16 January 2018, 14:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Ad de Vries, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat u er geen zin in hebt om dagelijks handmatig de voicemail in te stellen, als het ook met een soort van voicemailplanner kan. Echter de term 'voicemailplanner' kan ik niet direct koppelen aan een bepaald pakket wat we op dit moment aanbieden. Zou u wat meer toelichting willen geven over het product waarop u de voicemail wilt instellen? Het zou natuurlijk erg jammer zijn als we om zoiets afscheid gaan nemen van een trouwe klant.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Ad de Vries,

Inmiddels kom ik het antwoord op uw vraag tegen in een oud topic: klik hier.

Reageer