Beantwoord

voicemailplanner

  • 13 January 2017
  • 5 reacties
  • 723 keer bekeken

De vaste telefoons gaan hier de deur uit. Alles mobiel.
Wij willen nu meerdere voicemail boodschappen (ik heb er 3) op een snelle manier instellen. Handig als je niet iedere dag werkt. Dus automatisch het juiste bericht op de juiste dag.
Volgens mij ging dat vroeger met de voicemailplanner. (wordt nog steeds genoemd in het instellingen menu !!! ).
Nu moet je eerst alle boodschappen afluisteren voor je bij boodschap 3 komt, iedere dag weer.
Kan de Voicemail planner terugkomen ?
Ik kan mij voorstellen dat dit voor steeds meer bedrijven gaat spelen !
icon

Beste antwoord door Elina 16 January 2017, 16:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedemiddag Tonh,

Welkom op het zakelijk forum van KPN.

Klopt het dat u op dit moment gebruik maakt van de optie om een afwezigheidsmelding in te stellen. Zoals vermeld op onze website onder het kopje 'Afwezigheidsmelding instellen '?

Door gebruik te maken van deze optie wisselt u eenvoudig van welkostbericht.

Of de voicemailplanner weer terugkomt, is een vraag waar ik op dit moment nog geen antwoord op heb. Ik vind het wel een interessante vraag. Daarom zoek ik dit graag voor u uit. Hier kom ik maandag bij u op terug.
Hallo Elina, bedankt voor je antwoord, wij maken daar geen gebruik van. Wij hebben zelf de verschillende Voicemailbegroetingen ingesproken voor de betreffende situaties. Het inatellen wordt als omslachtig ervaren omdat je meerdere begroetingen moet afluisteren. Vooral als je hem bijna dagelijks moet veranderen.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo Tonh,

Zoals ik heb beloofd heb ik navraag voor u gedaan bij enkele van mijn collega's binnen KPN mobiel.

De voicemailplanner wordt niet meer ondersteund door KPN. 😞 Hier kan ik je dus spijtig genoeg niet in ondersteunen.

Zoals ik in mijn vorige bericht al aangaf, is wellicht de afwezigheidsmelding een goed alternatief. Verder is er op dit moment geen vergelijkbare optie beschikbaar.
Hallo Elina, de afwezigheidsmelding is toch niets anders dan zelf de juist voicemail instellen. Dat doen we nu al....

Gr.Ton
Blijft n feit jullie stoppen met n goed werkend product, geven daar geen alternatief voor en laten de klant nu elke dag elke ochtend elke avond de voicemail bellen om de begroetingsmelding te wijzigen wat ons veel tijd kost en ergernis, als hier geen oplossing komt gaan wij na tientallen jaren klant te zijn geweest KPN. verlaten met al onze afname van producten!!!, ik denk er ook over om dit probleem bij de TROS Radar neer te leggen!😡

Reageer