Vraag

Voor de derde keer op rij een paarse streep over scherm S6 Edge

  • 19 March 2017
  • 3 reacties
  • 441 keer bekeken

Twee keer is mijn S6 Edge voor reparatie enige tijd weg geweest (via KPN XL center), Beide keren doordat er een paarse streep (en later meerdere) door mijn scherm liep. En nu is dit probleem er WEER. Bovendien zie ik dat mijn verzekeringsvoorwaarden nu spreken over een eigen risico bedrag, terwijl ik bij deze twee eerdere reparaties niets hoefde te betalen. Hoe lossen we dit nu op? En waarom heb ik nu opeens een eigen risico?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hallo Maarten76, welkom op het Zakelijk KPN Forum. :)

Wat balen zeg dat het toestel voor de 3e keer een probleem heeft!
Als ik uw bericht/vraag goed lees, kan ik enkele aannames doen. Misschien heb ik ongelijk in uw situatie, maar ik kan u in ieder geval uitleggen hoe hoort te werken.

Bij een zakelijke aankoop van een mobiel toestel, krijgt u 1 jaar lang fabrieksgarantie. Daarnaast hebt u een verzekering genomen met een "eigen risico" bedrag. Problemen met het toestel, die binnen de garantie vallen, worden kosteloos verholpen door de fabrikant. De S6 Edge bestaat inmiddels bijna 2 jaar, hebt u het toestel al langer dan 1 jaar in bezit? De garantie is dan mogelijk verlopen.

Gelukkig hebt u een verzekering en kunt u daar beroep op doen. De eigen risico kosten worden dan in rekening gebracht bij een reparatieverzoek.

Komt mijn vermoeden/aanname een beetje overeen met de realiteit?
Ik verneem graag uw reactie! Daarnaast help ik u graag verder voor een oplossing.
Goedemorgen Tim, Dank voor je reactie. Hoe nu te handelen als ik reparatie wil? Opsturen naar Samsung? Of naar KPN winke;l?
Reputatie 7
Badge +11
Goedemorgen @Maarten76,
De verzekering loopt bij KPN, uw toestel kunt u opsturen in een KPN Winkel.

Reageer