Vraag

Waardeloze klantenservice --> customer loyalty?!

  • 19 October 2017
  • 1 reactie
  • 141 keer bekeken

Na 19 jaar KPN klant te zijn wilde ik mijn mobiel abonnement weer met 2 jaar verlengen, inclusief een nieuw toestel. Zondag via internet besteld, bevestiging gekregen met uitgebreid pdf bestand. Kom er vandaag (5 dagen later) achter dat KPN de bestelling heeft geanuleerd, ze weten zelf niet waarom. Klantenservice roept dat het abonnement niet bestaat, dat ik er niets van begrijp, ze alles opnieuw willen invoeren en mijn oorspronkelijke aanbod nooit bestaan zou hebben.. etc... Ben onbeholpen te woord gestaan. Voel me in de kou staan en onbegrepen.

Wat is dit voor waardeloze service? Dan maar overstappen naar Vodafone omdat ze mijn abonnement, na eigen bevestiging, niet eens willen verlengen?

Customer Loyalty hebben ze hier blijkbaar niet van gehoord.
Vraag: hoe is de ervaring met Vodafone?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @rogiervos,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje van het verhaal schrik. Het is heel erg vreemd dat u online een bestelling plaatst, waarbij dan vervolgens blijkt dat het gekozen abonnement niet bestaat. Dat zou natuurlijk niet moeten kunnen. Daarnaast vind ik het nog erger om te horen dat u vervolgens niet netjes te woord bent gestaan. Ik ben daarom blij dat u het verhaal hier deelt. Natuurlijk help ik u graag verder om het alsnog voor u te kunnen regelen.

Wilt u mij vertellen welk abonnement en toestel u precies besteld had? En wilt u mij dan ook in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, klantnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste 4 cijfers van de IBAN sturen?

Reageer