Beantwoord

Wie kan mij wat vertellen over mijn bestelstatus?

  • 6 December 2018
  • 5 reacties
  • 374 keer bekeken

Vanmorgen heb ik online mijn mobiele abonnement van KPN verlengd. Ik heb hiervan direct een bevestigingsmail ontvangen. Dit leek dus voorspoedig te gaan!

Echter, in de mail stond een link naar een pagina waarop ik mijn bestelling zou kunnen volgen, en een levertijd zou kunnen aangeven.
Als ik op die link klik en mijn gegevens invul krijg ik de mededeling "Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik."
Deze mededeling staat er inmiddels al 3,5 uur, wat toch beduidend meer is dan het "maximum" van 1 uur.

Een poging om via de live chat opheldering te krijgen is mislukt. De wachttijd zou volgens de chatmodule 2:30 minuten bedragen, maar na een kwartier wachten heb ik het maar opgegeven.

Mag ik jullie aanraden om óf geen wachttijden meer op te geven, óf te zorgen dat deze in ieder geval ongeveer kloppen? Het is heel irritant om te moeten wachten en na 3x de beloofde wachttijd nog niet geholpen te worden.

Telefonisch lukt het me ook niet om iemand te spreken te krijgen, omdat de telefonische klantenservice mij met een vooraf ingesproken stem doorverwijst naar de website waar ik nou juist het probleem mee heb! Ik word dus niet eens naar de muur gestuurd, maar gewoon nog een keer terug naar het kastje.

Mijn vraag is dus: Hoe kan ik bij mijn gegevens komen, of hoe kan ik contact krijgen met de klantenservice?
icon

Beste antwoord door Rashid 6 December 2018, 15:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Freek Helsper,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Leuk om te lezen dat u een bestelling hebt geplaatst bij KPN! Waarschijnlijk hebt u een mail ontvangen dat verwijst naar de pagina Mijn bestelling - Inloggen. Daar kunt u inderdaad uw bestelling volgen. Het zakelijk forum is een directe klantentenservice ingang waar ik u graag verder help. Ik heb nog wel enkele gegevens van u nodig.

Wilt u mij een privé bericht sturen met uw postcode+huisnummer en het ordernummer? Dan ga ik uitzoeken wat de status ervan is.

Wat de wachttijden betreft kan ik mij goed voorstellen dat het u frustreert. Oprechte excuses als er een verkeerde indicatie is gegeven. Het kan soms bij de verschillende ingangen erg druk zijn waardoor wachttijden langer zijn dan u van ons gewend bent.

Hi @Freek Helsper,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Leuk om te lezen dat u een bestelling hebt geplaatst bij KPN! Waarschijnlijk hebt u een mail ontvangen dat verwijst naar de pagina Mijn bestelling - Inloggen. Daar kunt u inderdaad uw bestelling volgen. Het zakelijk forum is een directe klantentenservice ingang waar ik u graag verder help. Ik heb nog wel enkele gegevens van u nodig.

Wilt u mij een privé bericht sturen met uw postcode+huisnummer en het ordernummer? Dan ga ik uitzoeken wat de status ervan is.

Wat de wachttijden betreft kan ik mij goed voorstellen dat het u frustreert. Oprechte excuses als er een verkeerde indicatie is gegeven. Het kan soms bij de verschillende ingangen erg druk zijn waardoor wachttijden langer zijn dan u van ons gewend bent.

Hallo, 

Ik heb ditzelfde probleem. Bestelling is al gedaan op 26 november. Maar ik kan nog altijd niet kijken in de bestelstatus. (info staat in mijn profiel)

Reputatie 4
Badge +2

Goedemiddag @Levi de Beer , 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Klopt het dat het om een losse bestelling gaat via de KPN Webshop? In dat geval zal de online ‘mijn bestelling’ omgeving niet werken maar is het mogelijk om de status op te vragen via het volgende mailadres: postordering-zm@kpn.com

Mocht het om een bestelling incl. abonnement gaan, ontvang ik graag ook de postcode+huisnummer in een privébericht om het verder na te kunnen kijken.

Goedemiddag @Levi de Beer , 

Welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Klopt het dat het om een losse bestelling gaat via de KPN Webshop? In dat geval zal de online ‘mijn bestelling’ omgeving niet werken maar is het mogelijk om de status op te vragen via het volgende mailadres: postordering-zm@kpn.com

Mocht het om een bestelling incl. abonnement gaan, ontvang ik graag ook de postcode+huisnummer in een privébericht om het verder na te kunnen kijken.

Nee het gaat inderdaad om een losse bestelling. Is er als bedrijf geen overzicht te zien van de bestellingen die momenteel openstaan. Wij krijgen veel vragen van collega's hoe het met hun bestelling staat. Maar eigenlijk moeten we ze altijd doorverwijzen naar KPN.

Reputatie 4
Badge +2

@Levi de Beer 
Op dit moment zou mijn advies zijn navraag m.b.t. apparatuur orders per mail te stellen. Een centraal overzicht is op dit moment (nog) niet beschikbaar.

Reageer