Beste antwoord door Lindsay
Hoi Edwin,
Bedankt voor je reactie en wat superfijn dat deze Vodafone medewerker de fout heeft gespot!! Goed om te horen dat het toch hetzelfde nummer is en dat het alleen om een fout in het Vodafone systeem gaat (vooral dat die fout nu wordt hersteld natuurlijk).
Ik kan me de frustratie uw periode in 'provider limbo' goed voorstellen en zeker vergeven. U kunt ook altijd weer bij ons terecht als u nog eens ergens tegenaan loopt (al hopen we natuurlijk van niet).
Op onze Indexpagina vindt u ook een lijst met handige topics!
Bekijk origineel
Bedankt voor je reactie en wat superfijn dat deze Vodafone medewerker de fout heeft gespot!! Goed om te horen dat het toch hetzelfde nummer is en dat het alleen om een fout in het Vodafone systeem gaat (vooral dat die fout nu wordt hersteld natuurlijk).

Ik kan me de frustratie uw periode in 'provider limbo' goed voorstellen en zeker vergeven. U kunt ook altijd weer bij ons terecht als u nog eens ergens tegenaan loopt (al hopen we natuurlijk van niet).

Op onze Indexpagina vindt u ook een lijst met handige topics!