wifi fon registratie 1266 werkt niet

  • 21 October 2017
  • 7 reacties
  • 240 keer bekeken

Het verkijgen van een wachtwoord via sms 1266 werkt niet tbv wifi fon hotspots. 1200 geeft een error terug. Kan de helpdesk mij van een wachtwoord voorzien?

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Ik heb begrepen dat het inmiddels weer zou moeten werken. Zou u het weer willen proberen met de instructies op de website?
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @de Vos,

Ik heb de vraag opnieuw intern uitgezet. Ik kan me goed voorstellen dat u het inmiddels wel erg lang vindt duren. Zodra ik een update heb kom ik bij u terug.
Helaas na 5 maanden nog steeds hetzelfde probleem. Aankomende 3 dagen in center parcs en wil graag van KPN wifi gebruik maken.
Reputatie 5
Badge +5
Hi @SjorsK,

Ik verwacht op korte termijn nog geen oplossing hiervoor. Helaas is dit een langlopend probleem en tot dusver nog geen oplossing in zicht. 😟
Reputatie 7
Badge +6
Ik vroeg mij af wat de status is van de storing, de storing staat namelijk al een tijdje op de website.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @de Vos,

Op dit moment is het voor Zakelijke klanten niet mogelijk om gebruik te maken van KPN Fon, zie website.

@SjorsK Ook voor de MKB geldt op dit moment een foutmelding. Er wordt gewerkt aan een oplossing.
Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het zakelijk KPN forum @de Vos!

Ik vroeg me af wat de desbetreffende foutmelding was? Heb je toevallig een Grootzakelijk abonnement? Grootzakelijk abonnementen kunnen namelijk geen gebruik maken van KPN-Fon.

Reageer