Wij............ wij zijn de KPN we helpen je graag......maar niet vandaag !!

  • 12 juli 2016
  • 1 reactie
  • 228 keer bekeken

Na meer dan 20 jaar klant te zijn bij KPN Mobiel..is de waardering hiervoor ver te zoeken .

Op 29 juni jl... abonnement verlengd ....met toestel Galaxy S7.....
1-juli Nieuw toestel ontvangen ...echter zonder Simkaart deze ware nze vergeten mee te sturen (oude Simkaart past er niet in).
6-juli nieuwe simkaart ontvangen.
Gisteravond 11-juli nieuwe simkaart geactiveerd en in toestel geplaatst echter toestel doet niks alleen maar rode lettertjes op scherm.

Vandaag contact gehad met klantenservice ...Dhr: Dennis Ramos .van de klantenservice kwam met de oplossing.... toestel terugsturen en verlenging abonnement annuleren .......

Zodra kapotte toestel weer bij KPN in bezit is kan ik weer nieuw abonnement nemen bij KPN ...

In de tussentijd -mijn bedrijf ligt nu toch grotendeels stop door onbereikbaarheid - kan ik mooi deze en andere fora bevuilen met mijn ontevredenheid omtrent deze afhandeling.
:?:?
Wellicht dat Bob Mols een snellere oplossing heeft voor deze onverkwikkelijke kwestie...want immers wij zijn de KPN wij helpen u graag ......maar wanneer dat blijft de vraag.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste kartago, welkom op het Zakelijk KPN Forum. :)
Hebt u een nieuw toestel ontvangen, werkt deze niet, ontzettend frustrerend zeg! Eerst een stomme fout met de simkaart en dan ook nog een defect toestel? Wat een pech..
De geboden oplossing is niet verkeerd gedacht om een nieuw abonnement af te sluiten zodra de vorige is geannuleerd. Op deze manier hoeft u geen abonnementskosten te betalen en krijgt u een nieuw toestel zonder te wachten op een reparatie. Heeft u een ander toestel dat u in gebruik kunt nemen? Als u een toestel verzekering hebt afgesloten heeft komt u in aanmerking voor een leentoestel bij KPN.

Reageer