Vraag

Wisselgesprek/gemiste oproep

  • 16 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 196 keer bekeken

Sinds kort heb ik een abonnement bij jullie (voorheen Tele2)
Aan mijn instellingen heb ik niets verandert maar heb nu een probleem met wisselgesprekken (deze hoor/ontvang ik niet) 2e beller gaat meteen naar mijn vm EN ik zie ook niet dat ik een oproep heb gemist, kunt u mij helpen?
Hanny Hammer

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6
Hi @Hanny,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum & bij KPN! 😁
Wat leuk dat u de overstap naar ons heeft gemaakt. Het is natuurlijk vervelend als u de wisselgesprekken niet meer aan kunt nemen. Ik zoek graag met u uit wat er aan de hand is. Als ik uw omschrijving lees dan lijkt het erop alsof er een instelling actief is die de gesprekken automatisch naar de voicemail doorschakelt als u in gesprek bent. Heeft u de instellingen in uw toestel al nagekeken? En wat voor toestel gebruikt u als ik vragen mag?

En wilt u daarnaast uw klantnummer in uw profiel invullen, zodat ik de netwerkinstellingen kan controleren?

Reageer