Vraag

Wisselgesprek werkt niet

  • 6 januari 2019
  • 5 reacties
  • 690 keer bekeken

hi, heb zowel op iphone als via instellingen kpn (*43#) wissegesprek geactiveerd, maar werkt niet. Wie kan me hierbij helpen?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @VincentvRenesse, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Deze issue is inderdaad bekend bij een aantal iOS toestellen. Het lijkt te maken te hebben met de instellingen voor 4G-bellen en bellen via wifi. Zou u 4G-bellen (VoLTE) en bellen via wifi uit willen zetten en opnieuw proberen?

Door *#43# in te voeren kunt u overigens ook meteen zien wat er precies gebeurd.

Mocht het niet lukken, dan ontvang ik graag uw bedrijfsnaam, 06-nummer, geboortedatum, volledige naam en klantnummer in een privébericht.
Deze problemen heb ik ook, zijn er nog andere stappen te doorlopen om weer wisselgesprekken te kunnen gebruiken?
Reputatie 5
Badge +5
Hier is niet direct een andere oplossing voor zo ver ik weet @Efp190. 🤔
Ik zal het voor alle zekerheid nog eens navragen bij een van de experts.
Goedemorgen,

Na 15 jaar T-mobile overgestapt naar KPN en nu werkt wisselgesprek niet.
Erg vervelend.
Is er inmiddels een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +5
Goedemiddag @Efp190 en @Brigitte de Weij,

Ik krijg als terugkoppeling dat het uitzetten van 4G-bellen (VoLTE) dit probleem op zou moeten lossen. Als jullie ondanks het uitzetten van 4G-bellen en/of wifi-bellen toch problemen ervaren, ontvang ik graag in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum contactpersoon. Dan kunnen we per product of dienst specifiek onderzoeken wat er aan de hand is.

Reageer