Wisselgesprek werkt niet
hi, heb zowel op iphone als via instellingen kpn (*43#) wissegesprek geactiveerd, maar werkt niet. Wie kan me hierbij helpen?
Goedemiddag @VincentvRenesse , welkom op het Zakelijk KPN Forum.
Deze issue is inderdaad bekend bij een aantal iOS toestellen. Het lijkt te maken te hebben met de instellingen voor 4G-bellen en bellen via wifi. Zou u 4G-bellen (VoLTE) en bellen via wifi uit willen zetten en opnieuw proberen?
Door *#43# in te voeren kunt u overigens ook meteen zien wat er precies gebeurd.
Mocht het niet lukken, dan ontvang ik graag uw bedrijfsnaam, 06-nummer, geboortedatum, volledige naam en klantnummer in een privébericht.
Deze issue is inderdaad bekend bij een aantal iOS toestellen. Het lijkt te maken te hebben met de instellingen voor 4G-bellen en bellen via wifi. Zou u 4G-bellen (VoLTE) en bellen via wifi uit willen zetten en opnieuw proberen?
Door *#43# in te voeren kunt u overigens ook meteen zien wat er precies gebeurd.
Mocht het niet lukken, dan ontvang ik graag uw bedrijfsnaam, 06-nummer, geboortedatum, volledige naam en klantnummer in een privébericht.
Deze problemen heb ik ook, zijn er nog andere stappen te doorlopen om weer wisselgesprekken te kunnen gebruiken?
Hier is niet direct een andere oplossing voor zo ver ik weet @Efp190 . 🤔
Ik zal het voor alle zekerheid nog eens navragen bij een van de experts.
Ik zal het voor alle zekerheid nog eens navragen bij een van de experts.
Goedemorgen,
Na 15 jaar T-mobile overgestapt naar KPN en nu werkt wisselgesprek niet.
Erg vervelend.
Is er inmiddels een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Na 15 jaar T-mobile overgestapt naar KPN en nu werkt wisselgesprek niet.
Erg vervelend.
Is er inmiddels een oplossing voor?
Alvast bedankt.
Goedemiddag @Efp190 en @Brigitte de Weij ,
Ik krijg als terugkoppeling dat het uitzetten van 4G-bellen (VoLTE) dit probleem op zou moeten lossen. Als jullie ondanks het uitzetten van 4G-bellen en/of wifi-bellen toch problemen ervaren, ontvang ik graag in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum contactpersoon. Dan kunnen we per product of dienst specifiek onderzoeken wat er aan de hand is.
Ik krijg als terugkoppeling dat het uitzetten van 4G-bellen (VoLTE) dit probleem op zou moeten lossen. Als jullie ondanks het uitzetten van 4G-bellen en/of wifi-bellen toch problemen ervaren, ontvang ik graag in een privébericht uw bedrijfsnaam, adresgegevens, klantnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum contactpersoon. Dan kunnen we per product of dienst specifiek onderzoeken wat er aan de hand is.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.