Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet meer

  • 4 September 2017
  • 32 reacties
  • 17983 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds enige tijd kan ik met mijn iPhone geen wisselgesprek meer ontvangen.
Deze staan zowel online als op de telefoon "aan". Op advies van jullie klantenservice hebben wij ook al eens de simkaart in een andere telefoon gezet om te kijken of hierbij het wisselgesprek het wel deed.
Dit is niet het geval.
Ook is de optie *43# al geprobeerd.

Wat kan ik doen om het wisselgesprek op mijn telefoon met mijn account bij KPN weer werkend te krijgen?
Alvast bedankt voor de hulp.

Groeten,
Mariette
icon

Beste antwoord door Rick S. 3 January 2018, 10:06

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi Dorianne,

Ik ben blij om te horen dat het opgelost is! 😁
Natuurlijk heb ik u graag geholpen. Als u nog andere vragen heeft, hoor ik het graag.

Fijne dag verder!
Hallo,

Ik heb een zakelijk nummer en kan geen wissel gesprek voeren. dit staat wel actief op mijn Iphone.

Hoor graag hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Goedemiddag @Jeffrey Lebesque

Welkom op het Zakelijk KPN Forum!
Excuses voor mijn late reactie. Ik heb uw reactie in de drukte helemaal gemist.
Natuurlijk help ik graag om ervoor te zorgen dat wisselgesprek weer werkt.

Wilt u mijn in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, klantnummer en naam van de contractant/bedrijf sturen?
Hallo,

Ook ik heb een zakelijk nummer bij KPN en een iPhone en ook bij mij werkt wisselgeprek niet meer sinds ik een nieuwe simkaart heb gehad.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

Mvg Bart
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @bart1510,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum & de beste wensen voor 2018!
Natuurlijk is het naar als een functionaliteit die u gebruikt ineens niet meer werkt. Gelukkig weet ik hoe we dit probleem op kunnen lossen.

Allereerst is het belangrijk nieuwste iOS versie gebruikt. Vervolgens onderneemt u de volgende stappen:

1. Ga naar instellingen
2. Kies voor ' Mobiele Data'
3. Klik op ' Schakel 4G in'
4. En dan 'Alleen data'
5. Na deze stappen activeert u wissel gesprek met stercode *43#

Als u bovenstaande stappen heeft gedaan moet wisselgesprek het weer doen.
Laat u mij weten of het gelukt is?
Beste Rick,

Jij ook de beste wensen en hartelijk dank voor de geboden oplossing!!!

Groet,

Bart

Goedemorgen @bart1510,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum & de beste wensen voor 2018!
Natuurlijk is het naar als een functionaliteit die u gebruikt ineens niet meer werkt. Gelukkig weet ik hoe we dit probleem op kunnen lossen.

Allereerst is het belangrijk nieuwste iOS versie gebruikt. Vervolgens onderneemt u de volgende stappen:

1. Ga naar instellingen
2. Kies voor ' Mobiele Data'
3. Klik op ' Schakel 4G in'
4. En dan 'Alleen data'
5. Na deze stappen activeert u wissel gesprek met stercode *43#

Als u bovenstaande stappen heeft gedaan moet wisselgesprek het weer doen.
Laat u mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +6
Geen probleem Bart!

Je bent altijd van harte welkom 😁

Reageer