Vraag

Zakelijk abonnement suspended

  • 2 January 2018
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb een vraag over mij zakelijk simkaart.
Na het activeren van mijn simkaart afgelopen vrijdag 29-12-2017 blijft mijn simkaart in het systeem van KPN op "suspended" staan.
Na telefonisch contact met een van uw collega's begreep ik dat niemand bij de KPN dat kan verhelpen en dat ik nog 5 werkdagen moet wachten, dat betekend dat ik mijn mobiele telefoon pas weer op 8-januari kan gebruiken.
Mijn vraag aan u is of dit niet eerder kan? Ik heb een zakelijk abonnement juist omdat ik mijn mobiel nodig heb voor mijn werk en dat is nu dus niet mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Sam Bouwmeester

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen @Sam,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum & de beste wensen voor 2018!

Wat ontzettend naar dat u het toestel op dit moment niet kunt gebruiken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Natuurlijk kijk ik graag wat ik kan doen om de simkaart zsm actief te krijgen. Nu ben ik wel benieuwd, heeft mijn collega ook verteld waarom de simkaart nu de status 'suspended' heeft? En is er toegelicht waarom we nu niks kunnen en 5 werkdagen moeten wachten?

Wilt u mij in een privébericht uw mobiele telefoonnummer, klantnummer, het simkaartnummer (van de 'suspended' simkaart) en naam van de contractant/bedrijf sturen?

Reageer