Zakelijk Mobiel: De 4 meestgestelde factuurvragen

  • 30 december 2016
  • 0 reacties
  • 419 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +11
  • KPN Medewerker
  • 3505 reacties

De 4 meestgestelde factuurvragen


Als klant met een Zakelijk Mobiel abonnement krijgt u een maandelijkse factuur.
Op het moment dat er echter iets verandert in uw situatie (bijv. uw adres wijzigt) kan het zijn dat u vragen hebt over uw factuur. Of u wilt een specificatie van 1 van uw mobiele nummers opvragen, maar hoe regelt u dat?
In dit topic zet ik de belangrijkste vragen over de Zakelijk Mobiel factuur op een rij.

Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor een digitale factuur per e-mail?
Wilt u zich aan- of afmelden voor het ontvangen van uw facturen per e-mail voor Zakelijk Mobiel en Vast bellen. Is uw e-mailadres gewijzigd?
Geef dan hier uw wijziging door, zodat u uw facturen op het juiste e-mailadres ontvangt.

Hoe kan ik een kopie of specificatie van mijn factuur opvragen?
Een kopie of specificatie kunt u, als tekenbevoegde, opvragen via een formulier.
Klik hier om rechtstreeks naar het formulier te gaan.
Tijdens het invullen van het formulier vragen wij naar uw klantgegevens. Deze staan vermeld op uw factuur voor Zakelijk Mobiel. Wij verwerken uw aanvraag binnen 5 dagen en er zijn geen kosten aan verbonden.

Hoe bekijk ik mijn facturen online?
Uw factuurgegevens bekijkt u online via MijnKPN.
Dit kan op elke moment van de dag. Hebt u al een acoount? Log dan hier in.
Maakt u nog geen gebruik van MijnKPN? Kijk dan hier voor meer informatie.

Waar vind ik uitleg over de factuur & voorbeelden van facturen?
Facturen kunnen de ene maand hoger of lager zijn dan de andere maand. Hier zijn verschillende redenen voor. Bijvoorbeeld bij een eerste factuur worden de abonnementskosten eenmalig vooruit in rekening gebracht. Dit zorgt voor een hogere factuur. Wilt u inhoudelijk meer weten over de verschillende kosten op de factuur. Of wilt u voorbeeldfacturen zien, klik dan hier .

Mocht u nog vragen hebben over facturen of overige zaken. Stel uw vragen gerust in het reactieveld onderaan deze pagina.

Handige links:
- Zakelijk Mobiel: KPN start met Visual Voicemail
- Zakelijk Mobiel: Hoe check ik het actuele verbruik van mijn mobiele abonnement?
- Zakelijk Mobiel: Internetten in de eu zonder extra kosten
- Forum: Introductie het zakelijk forum KPN
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen


0 reacties

Geen reactie

Reageer