Vraag

Zakelijk nummer van zakelijke rekening afschrijven

  • 3 October 2022
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Hi,

Ik heb een tijdje geleden een zakelijk telefoonnummer afgesloten en deze wil ik graag van mijn zakelijke rekening laten afschrijven (ipv mijn privé rekening). Ik heb hier inmiddels al 4x over gebeld maar het is nog steeds niet geregeld. De laatste keer werd mij verteld dat je twee verschillende klantnummers nodig hebt om het van verschillende rekeningen te laten afschrijven, maar alles wordt nog steeds van mijn privérekening afgeschreven. Ik heb zojuist weer met jullie gebeld en de medewerker heeft mijn rekeningnummer aangepast naar mijn zakelijke rekening. Wanneer ik in de app kijk, zie ik dat mijn privénummer nu ook van mijn zakelijke rekening wordt afgeschreven. Hoe kan dit? Zo moeilijk kan het toch niet zijn lijkt me :)


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Goedemiddag @Ilse Schrier

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 
Als ik het goed heb gezien heb je ook contact gezocht via Facebook, toch? 

Met de gegevens die je daar stuurde heb ik gekeken naar de mogelijkheden. Beide mobiele nummers vallen inderdaad onder 1 klantnummer op jouw privé gegevens. Het is jammer genoeg niet mogelijk om onder 1 klantnummer 2 verschillende rekeningnummers voor de aansluitingen te gebruiken. Om dit toch voor elkaar te krijgen kunnen we bijvoorbeeld het zakelijke nummer op een nieuw (zakelijk) account met de juiste betaalgegevens zetten. 

Ik stel overigens wel voor om het contact via 1 kanaal te laten verlopen. 

 

Reageer