Nieuwe moderator(s) - Extern!
Sommige gebruikers zijn meer dan actief lid op het Zakelijk KPN Forum. Deze betrokkenheid waarderen wij enorm! Op het forum willen we samen met onze klanten de service en producten van KPN verbeteren, inclusief het forum zelf.
BerendDeMeyer is de eerste gebruiker op het forum die beperkte moderator rechten heeft gekregen! Gefeliciteerd en bedankt
Externe moderators hebben de volgende mogelijkheden:
1. Topic titels wijzigen / aanvullen (t.b.v. vindbaarheid topics).
2. Topics verplaatsen naar de juiste (sub)forum.
3. Reacties markeren als beste antwoord of modreward.
4. Modereren berichten (b.v. privacy gevoelige informatie weghalen).
Ook een (externe) moderator worden op het Zakelijk KPN Forum? Dat is zeker mogelijk!
Wij zijn met name op zoek naar ervaren gebruikers van KPN Cloud diensten zoals Office 365 & Webhosting Online. :)
@mentions
Terug van weggeweest, @mentions! Hebben jullie ze ook gemist? Wij in ieder geval wel!Ontzettend handig, wilt u iemand even porren? Op de hoogte brengen van een interessant topic of simpelweg een hulpvraag stellen? Gebruik hiervoor een @mention!
Voorbeeld:
ModReward
Onze Webcare medewerkers en ook moderators hebben de optie om een bericht uit te lichten in een topic. Hier hebben we een leuke term voor bedacht: “ModReward”.Als een bericht waardevolle informatie bevat geven we deze middels een ModReward meer aandacht. Het bericht krijgt daarmee een lichtblauwe achtergrondkleur en valt daardoor op in het topic.
Privébericht notificaties
Ontvangt u een privébericht terwijl u ingelogd bent op het forum? U ontvangt dan een notificatie in uw browservenster! De notificatie verschijnt rechtsonder op een forum pagina en geeft weer van wie het bericht komt en wanneer deze verstuurd is.Klantnummer in uw forum profiel
Hebt u een vraag voor Webcare? In veel situaties vragen wij u om uw klantgegevens. Om nog sneller door Webcare geholpen te worden, is het nu mogelijk om uw klantnummer te vermelden in uw forum account profiel!Uw klantnummer is enkel zichtbaar voor uzelf en KPN Webcare medewerkers. U hoeft zich geen zorgen te maken dat iemand uw klantnummer kan zien. Tijdens de registratie op het forum hebt u de mogelijkheid om direct uw klantnummer in te vullen.
Nog sneller registreren en inloggen
Aan de rechterzijde is nu ook een LinkedIn login/registreer knop geplaatst. Vanaf nu logt u in letterlijk met enkel 1 druk op de knop!Wij zoeken uw hulp!
Het Zakelijk KPN Forum is er voor u. Klant of geen klant, iedereen is welkom. Daarom vinden wij het belangrijk om te weten wat uw wensen en behoeften voor het forum zijn. :)Hebt u een suggestie of een goed idee voor het forum?
⇨ Laat het ons weten in een reactie, bedankt!
Handige links:
- Forum: Over het Zakelijk KPN Forum
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen
- Forum: Introductie op het forum
- Forum: Meet & greet: de leden op het Zakelijk KPN Forum