Vraag

geen gegevens bekend bij kpn digitenne

  • 20 May 2019
  • 3 reacties
  • 1463 keer bekeken

Ik weet niet of ik op dit forum goed zit voor zakelijke digitenne.
Toch wil ik een probleem aankaarten met betrekking tot het klant zijn van KPN zakelijk.
Voor de stichting personeelsfonds Keesing is zakelijke digitenne aangevraagd tbv zomerhuis van moederbedrijf. Na veel mails werd de apparatuur bezorgd en na nog meer mails allen gericht aan mediaservices@kpn.com werd de apparatuur geactiveerd. Prima toch. Echter de stichting komt niet als klant voor bij KPN. Er is dus geen contractnummer bekend Er kan dus ook niets betaald worden. Door mediaservices@kpn.com wordt niet meer gereageerd. Heel vreemd. Het zal tocht niet zo zijn dat KPN zakelijke digitenne gratis geeft Voorkomen moet worden dat men de boel deactiveert wegens wanbetaling Misschien weet iemand op het forum hier iets van

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Stichting pers.fonds Keesing,

Bedankt dat u mij hiervoor benaderd. Het is inderdaad vreemd dat alles is geleverd maar mijn collega's geen account kunnen vinden. Excuses dat mijn collega's achter het e-mailadres mediaservices@kpn.com niet meer reageren. Van wat ik heb begrepen ontvangen zij meerdere e-mails per dag en daardoor ontkomen sommige mails aan hun aandacht. Ik ga u helpen om meer duidelijkheid te krijgen.

Waar ik benieuwd naar ben. Wordt er ook geen maandelijks bedrag door KPN geïncasseerd? Toen u de zakelijk Digitenne abonnementen had aangevraagd was er ook een bevestigingmails met ordernummer naar u gestuurd. Wilt u dat ordernummer in een privé bericht naar mij sturen? Wilt u mij ook de postcode+huisnummer, naam contractant sturen en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN rekening
verwijderd
heb prive bericht naar u gestuurd

Reageer