Vraag

Glasvezel duurder dan aangeboden abonnement

  • 21 September 2017
  • 2 reacties
  • 2776 keer bekeken

Beste KPN,

Gezien ik geen antwoord krijg op mijn email naar 'offertes@kpnadviseur.nl' waar onze aanvraag ooit gedaan is, dan maar via het forum.
Wij hebben een glasverbinding op ons adres geleverd door KPN, hiervoor moesten wij €1250,00 euro betalen voor de aanleg en betalen €261,00 per maand voor 20Mb.
Vooral dat laatste zit mij dwars, gezien er overal op internet voor dit bedrag 50Mb minimaal geleverd wordt.
Hoe zit dit en kunnen jullie dit ophogen want 20Mb is voor een zakelijke onderneming nou niet echt reëel, gezien de gemiddelde particulier tegenwoordig in de randstad al meer dan 100Mb heeft.

Ik hoor graag van jullie en wellicht hebben meer ondernemers dezelfde vraag,

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @j091081,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😃

Allereerst is het een goede keuze om uw vraag op het forum te plaatsen! Ik help u graag verder en zoek uit wat ik voor u kan betekenen.

Aan het mailadres dat u noemt maak ik op dat jullie glasvezelverbinding specifiek voor jullie aangelegd is door één van onze business partners. Deze hebben uw abonnement ook in beheer. Dit maakt het natuurlijk wel slordig dat u geen reactie op uw mail krijgt.

Als ik het goed begrijp wilt u weten of uw glasvezelverbinding een upgrade kan krijgen naar een hogere snelheid, toch? Wilt u mij in een privébericht uw klantnummer, uw INT-nummer (staat op uw factuur), uw bedrijfsnaam en postcode en huisnummer sturen?

Als het voor u makkelijker is kunt u ook een factuur mailen naar zakelijkforum@kpn.com 😉
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor het sturen van uw gegevens! Ik heb uw privébericht zojuist beantwoord.

Ik heb een collega gevonden die ons verder helpt met de mogelijkheid om de internetsnelheid te upgraden. Andere gebruikers met een zakelijke glasaansluiting kunnen @Forum Team benaderen voor dit soort vragen. Wij zorgen ervoor dat u met de juiste persoon in contact komt.

Reageer