Huisregels Zakelijk KPN Forum


Reputatie 7
Badge +11
  • Oud KPN Medewerker
  • 3505 reacties
Welkom op het KPN Forum

Om actief deel te kunnen nemen aan het forum heeft u een account nodig. Uiteraard kunt u gewoon berichten zoeken en lezen zonder account.

https://www.youtube.com/watch?v=pI8qxnzFc94&feature=youtu.be

Huisregels voor het Forum van KPN en algemene informatie.

Algemeen
- Laat elkaar in zijn of haar waarde, discussie mag, maar doe dit met respect voor andere gebruikers.
- Discriminatie, racisme, schelden, persoonlijke aanvallen, provocaties of ander ongewenst gedrag, is niet toegestaan.
- Maak gebruik van algemeen beschaafd Nederlands, zo kan iedereen uw bericht lezen.
- Plaats uw berichten NIET in hoofdletters en gebruik geen overdaad aan smileys en uitroeptekens, dit draagt bij aan de leesbaarheid van het bericht.

Gebruikersgegevens
- U mag onder één gebruikersnaam actief zijn op het forum, bij misbruik wordt het account verwijderd.
- Gebruik geen telefoonnummers, privégegevens of onfatsoenlijke termen als gebruikersnaam.
- Plaats geen privégegevens op het forum, zoals uw klantnummer of telefoonnummer. In sommige gevallen zullen de KPN Webcare specialisten wel om deze gegevens vragen, deze kunt u verzenden via een privébericht.
- Gebruik geen avatar of handtekening die ongepaste of kwetsende beelden of tekst bevat, deze kan verwijderd worden door de moderators. Bij herhaaldelijk misbruik kan het recht op een eigen avatar of het gebruik van afbeeldingen op het forum, worden ontnomen.

Bericht plaatsen
- Geplaatste berichten zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de persoon die het bericht plaatst.
- Voordat u een bericht plaatst op ons forum, verzoeken wij u eerst de zoekfunctie te gebruiken, wellicht dat een andere forum bezoeker al een bericht met hetzelfde onderwerp heeft geplaatst.
- Plaats uw bericht maar één keer, crossposten is niet toegestaan (hetzelfde bericht meerdere malen of onder meerdere topics plaatsen).
- Probeer uw bericht te plaatsen op het juiste forum board, neem de tijd om te kijken naar andere berichten. Er zijn verschillende categorieën voor de producten en diensten van KPN zodat u snel kunt zien waar uw bericht thuishoort.
- Weet u niet onder welk board uw bericht thuishoort, plaats het bericht dan in het ‘Stel je vraag’ board. Het bericht wordt door de Community Morerator in de juiste categorie geplaatst en u krijgt een melding hierover.
- Plaats geen commerciële berichten, enquêtes of wervende teksten zonder uitdrukkelijke toestemming van de Community Moderators.
- Probeer uw bericht een duidelijke titel te geven, zo weten overige bezoekers direct waar uw bericht over gaat.
- Wees duidelijk in uw bericht, omschrijf de situatie en geef aan wat u zelf al hebt ondernomen om het op te lossen. Op deze wijze kunnen andere bezoekers en de Community Moderators de vraag beter beantwoorden.
- Heb je geen constructieve bijdrage, laat een bericht dan achterwege.
- Off-topic berichten en het kapen van een onderwerp (over uw eigen vragen beginnen in het topic van een andere bezoeker) worden vaak niet gewaardeerd, het verzoek is om dit dan ook niet te doen.
- Links naar andere pagina’s zijn toegestaan, mits ze een toegevoegde waarde hebben voor het onderwerp en verwijzen naar een pagina die geen bezwaarlijke inhoud omvatten.
- Geeft u in uw bericht niet uit voor KPN of aanverwant bedrijf.
- Als op bestanden copyright/auteursrecht rust dan horen deze niet thuis op het forum en zal de betreffende informatie worden bewerkt of uit het bericht worden verwijderd. Bijlagen in berichten mogen geen inbreuk plegen op het auteursrecht.
- Spam of ongewenste reclame wordt niemand blij van en is niet toegestaan. Dit geldt ook in avatars of handtekeningen.
- U bent vrij in de keuze voor uw avatar, maar gebruik hiervoor geen seksueel, beledigend of anderszins ongepast beeldmateriaal.
- Als u een bericht in het verkeerde forum board ziet staan of dat in strijd is met de huisregels, neem dan contact op met een Community Moderator via een privébericht.

Privéberichten
- Privéberichten kunnen gebruikt worden voor direct contact met andere gebruikers. KPN Webcare Specialisten, Moderators en Community Managers maken gebruik van privéberichten voor het uitvragen van privégegevens om een forum lid van dienst te zijn.
- Het uitwisselen van privégegevens tussen forum leden onderling is geheel op eigen verantwoordelijkheid. Wij raden dit echter af.
- Ook in privéberichten vragen wij u de huisregels in acht te nemen, de forum administrators behouden zich het recht voor uw privéberichten te lezen.

Externe websites
KPN is niet verantwoordelijk voor de inhoud van externe websites. Dit komt omdat:
  • KPN hier geen eigenaar van is en onderhoud en update deze sites niet.
  • KPN kan deze sites niet wijzigen.
  • Externe websites kunnen worden gewijzigd zonder medeweten of instemming van KPN.

Sommige van deze externe links kunnen naar websites verwijzen die ook commerciële diensten aanbieden, zoals online aankopen. KPN behoud het recht om deze links te wijzigen en/of verwijderen.
Het opnemen van een link op het KPN Forum naar een externe website moet niet worden opgevat als een bevestiging van die website of de eigenaar(s) van de site (of hun producten / diensten) door KPN.
Een deel van de inhoud die we koppelen op het KPN Forum wordt gegenereerd door leden van het publiek (links naar Forums bijvoorbeeld). De meningen zijn die van het publiek en, tenzij uitdrukkelijk verklaard, niet die van KPN. Als u denkt dat de inhoud in strijd is met de huisregels zoals aangegeven op het KPN Forum, dan kunt u de Community Moderators waarschuwen en wijzen op de plaatsen waar het materiaal wordt weergegeven.

Avatars
Het is niet toegestaan om aanstootgevende of kwetsende avatar afbeeldingen te gebruiken. Ook het logo en de handelsmerken van KPN mogen niet worden gebruikt. Dit soort avatars zullen worden verwijderd en vervangen door een standaard avatar.

Community Moderators:
Community Moderators zijn bevoegd tot:
- Het verplaatsen van berichten naar de juiste boards: Soms plaatsen onze leden een bericht op een verkeerde plaats, om sneller een goede reactie te krijgen, verplaatsen Community Moderators het bericht naar het juiste forum board.
- Community Moderators kunnen berichten die beledigend, ongepast of in strijd met de huisregels zijn aanpassen of verwijderen zonder opgaaf van reden.
- Community Moderators behouden het recht om berichten te bewerken, te verwijderen of op moderatie wachtrij te plaatsen op elk moment, zonder opgaaf van reden.
- Benader de Community Manager, Moderators en Webcare Specialisten niet ongevraagd via een privébericht, hier wordt niet op gereageerd.
- Bij herhaaldelijk overtreden van de huisregels, gebruikersvoorwaarden of aanhoudend ongepast gedrag kan uw profiel tijdelijk of permanent uitgesloten worden van het forum.
- KPN Webcare Specialisten en Moderators zijn aanwezig op het forum om vragen die niet door overige bezoekers kunnen worden opgelost, te beantwoorden. Dit betreft meestal klant specifieke vragen, waarvoor klantgegevens noodzakelijk zijn. Meestal wordt gevraagd om een privébericht naar een van de Moderators te sturen.
- De bovenstaande forum regels zijn ook van toepassing op privéberichten.
- Misbruik van het systeem voor privéberichten kunnen leiden tot waarschuwingen en / of de herroeping van privéberichten.

Handige links:
- Forum: Over het Zakelijk KPN Forum
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen
- Forum: Introductie op het forum
- Forum: Meet & greet: de leden op het Zakelijk KPN Forum

This topic has been closed for comments