Welkom op het

Zakelijk KPN Forum

Recent online
Sticky Beantwoord

[inSided] In kan niet meer navigeren in mijn gebruikers-account op beide - CM & ZM - Fora!


Reputatie 6
Hallo KPN!

Ik kan niet meer op mijn sub-pagina's Reacties komen in mijn gebruikers-account...



Heb een fijne nacht! 😎
icon

Beste antwoord door Tim 11 januari 2018, 16:12

Hi @BerendDeMeyer, goede suggestie voor de liveblog. Gezien er geen vragen over waren en de impact eigenlijk alleen op ons van toepassing is (actieve gebruikers + webcare), hebben we ervoor gekozen hier geen topic over te maken op het forum.

Zojuist heb ik een update ontvangen dat het probleem gelukkig verholpen is! Getest en inderdaad, alles is weer in de lucht! 👍🏼

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +5
Deze werkt ook niet:
https://zakelijkforum.kpn.com/search/activity/recent

Ik gebruik hem persoonlijk om rond het forum te navigeren.
Reputatie 6
Badge +11
Bedankt voor de meldingen! Alle activity pages zijn momenteel inderdaad stuk 😥
Het probleem is gemeld bij de leverancier, ik verwacht snel een oplossing.
Reputatie 6
Hallo KPN!

Wat is de ETA - estimated time of arrival - van de oplossing, kunnen jullie al iets informatiefs met ons delen? Kunnen jullie even een - het voor jullie inmiddels bekende - update-topic hiervoor aanmaken, dat scheelt weer een hele hoop vragen. Wel zo klantvriendelijk!

Heb vooral ook nog wel een fijne dag! 😎
Reputatie 6
Badge +11
Hi @BerendDeMeyer, goede suggestie voor de liveblog. Gezien er geen vragen over waren en de impact eigenlijk alleen op ons van toepassing is (actieve gebruikers + webcare), hebben we ervoor gekozen hier geen topic over te maken op het forum.

Zojuist heb ik een update ontvangen dat het probleem gelukkig verholpen is! Getest en inderdaad, alles is weer in de lucht! 👍🏼

Reageer