Beantwoord

Internetbundel werkt niet op Malta

  • 25 januari 2018
  • 8 reacties
  • 1375 keer bekeken

Mijn dochter is voor haar stage op Malta , haar internet bundel welke in Spanje en Griekenland wel werkte doet hier niets toestel Samsung S8.
Na circa 20 telefoontjes met de helpdesk en samen alle instellingen door te zijn gelopen telefoon aan en uit zetten terug naar fabrieksinstellingen diverse netwerken geprobeerd ect werkt het nog steeds niet.
KPN helpdesk heeft diverse malen aangegeven haar door de technische dienst terug zou worden gebeld maar dit gebeurt gewoon niet.
Haar studiegenoten met Vodaphone T- Mobile Tele2 prepaid kaarten hebben wel gewoon toegang tot het internet.
Wie kan haar helpen.
icon

Beste antwoord door SjorsK 26 januari 2018, 07:43

Welkom op het zakelijke KPN Forum Marzed,



Mag ik vragen wat voor Bundel je dochter heeft? Is het een zakelijke of een consumenten bundel (Of mogelijk grootzakelijk).



Alles eerst raad ik aan om Roaming (Link naar Handleiding) in het toestel aan te zetten - Dit is de meest waarschijnlijke oorzaak als het een consumenten abbonement is.



Als dit niet aan staat kan KPN vanaf haar kant helaas weinig doen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Welkom op het zakelijke KPN Forum Marzed,

Mag ik vragen wat voor Bundel je dochter heeft? Is het een zakelijke of een consumenten bundel (Of mogelijk grootzakelijk).

Alles eerst raad ik aan om Roaming (Link naar Handleiding) in het toestel aan te zetten - Dit is de meest waarschijnlijke oorzaak als het een consumenten abbonement is.

Als dit niet aan staat kan KPN vanaf haar kant helaas weinig doen.
Reputatie 7
Badge +11
Hi @Marzed,
Is het uw dochter gelukt om mobiel internet werkend te krijgen? Roaming aanzetten is een goed en belangrijk advies van Sjors. Een ander idee is om handmatig van netwerk te wisselen en bijvoorbeeld 4G uit te zetten.

We vernemen graag of het is gelukt!
Hallo Tim,

Bedankt voor je belangstelling probleem is inmiddels opgelost.
Na diverse telefoontjes aan de KPN helpdesk afgelopen week en de vele loze beloftes dat mijn dochter teruggebeld zou worden, ben ik zaterdag naar een winkel van KPN gegaan.
Ik was daar op het drukste tijdstip en gaf ik aan dat ik niet eerder zou weggaan voordat men het probleem zou hebben opgelost.
Hierna werd mijn dochter binnen 5 minuten teruggebeld en werd haar probleem verholpen, volgens de medewerker van de technische diens zou eenieder bij KPN bekend moeten zijn met dit probleem.
Ik vraag mij dus af waarom KPN geen beter geschoolde mensen op de helpdesk plaats dit scheelt een hoop tijd en ergernis en kosten.
Tevens gaf KPN helpdesk diverse malen aan dat alle telefoontjes naar de helpdesk gratis zouden zijn.
Dit is niet het geval uiteindelijk meer dan 50 euro kosten bij Ziggo huistelefoon en Vodaphone mijn eigen mobiele abonnement ,
Ik vraag me af of de KPN de door mij gemaakte kosten nog zal vergoeden.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd,

Vriendelijke groet,

Marzed
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Marzed, fijn dat het gelukt is met de technische dienst om mobiel internet werkend te krijgen! 😃
Ik ben er achteraan gegaan en er stond volgens mijn collega die gebeld heeft een roaming instelling verkeerd stond in het toestel. Dat is zeker iets wat wij als klantenservice moeten doornemen met de klant bij een storing.
KPN heeft een gratis klantenservice nummer. Naar welk telefoonnummer is gebeld waar de kosten voor in rekening zijn gebracht? Ik werk uiteraard graag mee aan een tegemoetkoming vanwege het ongemak!
Hoi Tim,

Bedankt voor je reactie heb wel de factuur van de eerste factuur vanaf mijn huistelefoon de tweede verwacht ik begin maart.
Facturen gebeld met mijn zakelijke mobiel heb ik nog niet , maar ik verwacht wel een reactie van onze administratie over de hoogte van mijn factuur.
Onderstaand alvast de kosten van de eerste factuur.
26/01/2018 17:13:42 00:13:24 0612001200 Mobiel € 1,58
26/01/2018 17:27:45 00:09:35 0612001200 Mobiel € 1,16
25/01/2018 20:02:15 00:17:49 0612001200 Mobiel € 2,07
25/01/2018 19:43:32 00:00:11 0614001400 Mobiel € 0,13
25/01/2018 19:43:54 00:10:43 0612001200 Mobiel € 1,29
25/01/2018 22:53:11 00:07:05 0612001200 Mobiel € 0,89
24/01/2018 21:25:09 00:49:22 0612001200 Mobiel € 5,54
24/01/2018 18:37:31 00:13:15 0612001200 Mobiel € 1,57
23/01/2018 17:03:32 00:13:11 0612001200 Mobiel € 1,56
23/01/2018 17:36:23 00:19:07 0612001200 Mobiel € 2,21
23/01/2018 16:37:06 00:00:48 0612001200 Mobiel € 0,20
23/01/2018 16:40:58 00:13:35 0612001200 Mobiel € 1,60

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd

Vriendelijke groet,

Marzed,
Reputatie 7
Badge +11
Beste @Marzed,

Dat zijn inderdaad een aantal gesprekken geweest met vermoedelijk een hoge factuur. Ik ben benieuwd waarom u geen gebruikt hebt gemaakt van onze gratis nummers? Namelijk hebt u nu een 06 nummer gebeld met reguliere gesprekskosten.

Telefoonnummers klantenservice mobiel:
- Bellen vanaf een KPN Mobiel: 1200
- Bellen vanaf andere lijnen: 0800-0105

Ik ben bereid om met u een afspraak te maken om de genoemde kosten gedeeltelijk op ons te nemen. Als we hier niet uitkomen, is het altijd mogelijk om een klacht in te dienen. Voor het bellen naar de KPN klantenservice wil ik u adviseren om gebruik te maken van bovenstaande nummers.
Aangezien u in afwachting bent van een extra factuur, stel ik voor dat we deze afwachten en doe ik u graag een aanbod.

Reageer