Vraag

Opgezegd in verband met verhuizing naar adres waar KPN reeds al is (samenwonen)

  • 3 March 2021
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

In december 2020 heb ik mijn (klein zakelijk) internet abonnement opgezegd i.v.m. het verhuizen.
Het contract liep nog, maar opzegging moest kunnen aangezien op het nieuwe adres al een KPN abonnement actief was. Ik heb de stappen (formulier ingevuld) gedaan en later 2 x via de chat geverifieerd of dit goed was doorgekomen. Mij is bevestigd dat dit het geval was, alles was in orde.

Ik krijg nu in januari bericht dat de internetdienst op gewenste datum is gestopt, echter ontvang ik na enkele dagen toch een nieuwe factuur.

Ik ga vandaag opnieuw in de chat, tot mijn verbazing wordt mij verteld dat er documenten missen.
Daar ben ik al niet heel blij mee, daar had KPN tenslotte zelf even melding van kunnen doen en mij vragen iets op te sturen als iets mist. In plaats van mij gewoon opnieuw te factureren, alleen dat al is behoorlijk onvriendelijk naar mijn mening.

In de tussentijd ben ik 4 x doorverbonden, bij de laatste persoon wordt de verbinding verbroken dus ben ik nog steeds geen steek verder na 1,5 uur. En nu kan ik ook helemaal niet meer verbinden met die chat, blijkbaar storing.

Ik ben er wel klaar mee om voor de 10e keer alles opnieuw uit te moeten leggen en dat het vervolgens niet wordt opgelost.

Tot nu toe was ik altijd wel tevreden met de service van KPN. Ik snap ook niet waarom dit nu zo moet gaan, ik heb nog altijd 3 mobiele nummers bij KPN lopen en volgend jaar verhuis ik naar een locatie waar ik van plan was gewoon weer KPN internet af te sluiten, daar ben ik nu ineens niet meer zo zeker van…

Kan dit worden opgelost?


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hi @ShawHale,

Welkom op het zakelijk KPN forum!

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Als ik het goed begrijp heb je in december 2020 jouw abonnement bij ons opgezegd maar daar ontvang je nu nog steeds facturen voor? Jammer dat het via de chat wat stroef verloopt. Daarnaast kan ik mij heel goed voorstellen dat je niet bij elk gesprek de situatie opnieuw wilt uitleggen. Ik stel voor dat het contact nu via mij verloopt en dan kijk graag met je mee hoe dit opgelost kan worden.

Waar ik nog erg benieuwd naar ben, heb je destijds een bevestiging ontvangen dat wij het abonnement hebben opgezegd? Wil je mij een privé bericht sturen met je postcode + huisnummer, bedrijfsnaam en ter verificatie het klantnummer en de laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer waar wij maandelijks van afschrijven?

Reageer