Blijkt dat ik op particuliere forum zat ???.
Ik krijg bovenstaande melding, na 2 uur nog geen oplossing. Want ik krijg niemand aan de lijn en alles moet via dit medium.
kaartnummer 90116386
Hi @Bertilda ,
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Ik heb uw berichten op het consumenten forum gelezen en als ik het goed begrijpt hebt u problemen bij het activeren van uw simkaart. Wilt u mij een privé bericht sturen met het mobiel telefoonnummer welke op de simkaart staat en naam contractant?
Zodra ik de gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag gaan.
Welkom op het zakelijk forum van KPN!
Ik heb uw berichten op het consumenten forum gelezen en als ik het goed begrijpt hebt u problemen bij het activeren van uw simkaart. Wilt u mij een privé bericht sturen met het mobiel telefoonnummer welke op de simkaart staat en naam contractant?
Zodra ik de gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag gaan.
Voor de geschiedenis:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/simkaart-niet-geregistreerd-465995
Verder raad ik je aan om je klantgegevens in je profiel in te vullen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Trouwens, als je binnen 2 uur een antwoord hebt op het consumenten forum is het aardig snel (Extra prioriteit voor het hebben van geen diensten).
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/simkaart-niet-geregistreerd-465995
Verder raad ik je aan om je klantgegevens in je profiel in te vullen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile
Trouwens, als je binnen 2 uur een antwoord hebt op het consumenten forum is het aardig snel (Extra prioriteit voor het hebben van geen diensten).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen of registreren met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Login with LinkedInof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.