Vraag

simkaart niet geregistreerd

  • 3 January 2019
  • 2 reacties
  • 3738 keer bekeken

Badge
Blijkt dat ik op particuliere forum zat ???.

Ik krijg bovenstaande melding, na 2 uur nog geen oplossing. Want ik krijg niemand aan de lijn en alles moet via dit medium.

kaartnummer 90116386

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hi @Bertilda,

Welkom op het zakelijk forum van KPN!

Ik heb uw berichten op het consumenten forum gelezen en als ik het goed begrijpt hebt u problemen bij het activeren van uw simkaart. Wilt u mij een privé bericht sturen met het mobiel telefoonnummer welke op de simkaart staat en naam contractant?

Zodra ik de gegevens heb ontvangen ga ik voor u aan de slag gaan.
Reputatie 7
Badge +6
Voor de geschiedenis:
https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/simkaart-niet-geregistreerd-465995

Verder raad ik je aan om je klantgegevens in je profiel in te vullen:
https://zakelijkforum.kpn.com/settings/profile

Trouwens, als je binnen 2 uur een antwoord hebt op het consumenten forum is het aardig snel (Extra prioriteit voor het hebben van geen diensten).

Reageer