Vraag

Verhuizing 2 bedrijven naar 1 pand, en alles naar KPN 1

  • 26 februari 2018
  • 7 reacties
  • 1006 keer bekeken

Tot vier keer toe begin februari 2018 bij KPN XL in Hengelo geweest, geholpen door de manager Sercan, verhuizing en overgang naar KPN 1 reeds 2x ingebracht, maar door opzettelijke obstructie van de klantmanager staat de order steeds op geannuleerd???? Niets helpt, bellen, mailen, of wat dan ook, komt zelf een mail terug, met onbekende aanbieder u bent niet bekend, wellicht bij een andere aanbieder, we zijn ruim 20 jaar onafgebroken aangesloten bij KPN met Mobiel, Internet en overige diensten, we weten het niet meer, wachttijden van 40 minuten of meer als je via de telefoon een oplossing wil vinden, het is ronduit zeer zeer klachtwaardig, wat KPN laat zien!!! Rechtskundig Bureau Vincam

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen @Vincam11, welkom op het Zakelijk KPN Forum.

Wat jammer om dit te lezen, dat is zeker niet hoe wij u over zien gaan op KPN EEN. Ik zoek dit graag tot op de bodem voor u uit en heb er vertrouwen in dat we tot een oplossing kunnen komen.

Hebt u in een privébericht voor mij de postcode, huisnummer en ter verificatie de laatste 4 cijfers van het IBAN? Als u daarnaast nog een referentienummer of andere data voor mij hebt kan dat natuurlijk ook helpen in het snel oplossen van dit probleem.

Ik zie de gegevens tegemoet! 🙂
Reputatie 5
Badge +5
Bedankt voor de gegevens.

Ik ga hiermee aan de slag en ga bij de desbetreffende collega's navragen. Ik kom bij u terug zodra ik meer duidelijkheid en een update heb!
Reputatie 5
Badge +5
Begrijp ik goed dat het de bedoeling was dat jullie van Ondernemerspakket + Zakelijk Mobiel zouden gaan overstappen op een KPN EEN met alles op nieuwe adres? Vervolgens bleek dat jullie met Zakelijk Mobiel nog in contract zaten en wilden jullie dat gedeelte annuleren en alleen het factuuradres wijzigen. Door een miscommunicatie is toen het gehele KPN EEN aanvraag geannuleerd en dit proberen jullie nu alsnog weer recht te zetten.

Graag wil ik de exacte problemen vastleggen, zodat ik gericht en effectief op zoek kan gaan naar oplossingen. Zou u voor mij puntsgewijs willen omschrijven wat de gewenste situatie is dat jullie graag willen hebben?
Mijnheer,

U heeft het over de 1e aanvraag, deze is vanwege de al dan niet aanwezige mobiele aansluiting uiteindelijk geannuleerd, daarna wederom teruggegaan naar KPN XL Hengelo, geholpen door Sercan en die heeft een 2e order KPN 1 er in gezet, zonder mobiel. Ook deze order voert niemand uit!! Wij willen KPN 1 zonder mobiel om problemen te voorkomen op 1 adres, van 7607 EA 62 nr 0546-539943 naar 7555 GM 97 A 074-2507371, het nummer 0546-539943 moet behouden blijven. Zou u mijn medewerkster Zubeyde hierover willen bellen: 06-[gemodereerd].
Reputatie 5
Badge +5
Ik krijg helaas de voicemail van Zubeyde te pakken. Hebt u voor mij het WSO-nummer (aanvraagnummer) van de 2e KPN EEN aanvraag? Anders ontvang ik graag de exacte bedrijfsnaam waar de 2e aanvraag op gedaan is. Want op dit moment vind ik geen aanvraag op dit adres of op uw bedrijfsnaam.
Rechtskundig Bureau Vincam en/of Ecoma Bedrijfsadvisering 1 van beiden. Probeer Zubeyde ook nog een keer aub 06-[gemodereerd]
Reputatie 5
Badge +5
Ik heb zojuist zowel Zobeyde als de collega Sercan van de KPN winkel gesproken. Ik heb begrepen dat zowel verhuizing en aanvraag KPN EEN als klacht via de KPN Winkel lopen. Sercan heeft met jullie afgesproken dat op 2 maart alles opnieuw wordt aangevraagd. Zullen we afspreken dat Sercan jullie vaste contactpersoon blijft? Dit is namelijk het beste voor jullie situatie en dit verzoek heb ik ook vanuit hem gekregen.

Reageer