Vraag

Waarom doet KPN niets aan de techniek om ons meer dan 10Mb te geven?

  • 2 May 2017
  • 2 reacties
  • 495 keer bekeken

We zitten ongeveer 2- 2,5 km van de centrale zegt de medewerker van 0800.0403, z.g. technisch niet haalbaar, wel als KPN een soort klein centrale ertussen plaatst, maar dat doen ze voorlopig niet, dat is dus klantenbinding...maar je bent gebonden aan de kabel omdat er bij mij geen coax (Ziggo) ligt.
Freddie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
KPN is bezig met het upgraden van haar netwerk, helaas is het niet mogelijk om "zomaar" een wijkcentrale te plaatsen, dit heeft te maken met apparatuur, het achterliggende systeem, administratieve wijzigingen, vergunningen etc.

Het is wel mogelijk om "versneld" glasvezel aan te vragen, hier zijn echter kosten aan verbonden:
https://www.eindelijkglasvezel.nl/haalbaarheidsonderzoek/

(Het onderzoek zelf is gratis, indien je met de uitkomst akkoord gaat zal het duurder worden).

KPN wilt wel zo snel mogelijk 85% van de Nederlandse aansluitingen van meer dan 100 mbit te voorzien.

Hier kan je kijken of een upgrade al is ingepland:
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen FredHotel, welkom op het KPN Zakelijk forum.

Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan het antwoord van SjorsK hierboven. Wel kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn met 4G buitengebied. Als u in een privébericht mij uw postcode en huisnummer zou willen sturen, check ik dit graag voor u. Dit doet u door op mijn naam te klikken en vervolgens bovenaan op 'stuur bericht'.

Reageer