Welkom op het Zakelijk KPN Forum!

  • 15 juni 2016
  • 0 reacties
  • 2436 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +11
  • KPN Medewerker
  • 3505 reacties
Op ons forum kunt u onderwerpen bespreken, vragen stellen & beantwoorden over de producten en diensten van KPN.

Plaats hiervoor een bericht in de daarvoor bestemde categorie. Weet u niet zeker in welke categorie uw vraag thuis hoort, dan plaats hem in het ‘Stel uw vraag’ board. Onze moderators zorgen ervoor dat het bericht in de juiste categorie wordt geplaatst en voorzien van een reactie.


Weet u veel van onze producten en diensten of techniek in het algemeen, dan kunt u natuurlijk ook helpen met het beantwoorden van vragen van uw mede forum leden. Dat vinden wij leuk, maar onze community vindt dit nog veel waardevoller! 

Daarnaast kijken wij ernaar uit om met u en vele andere in onze community in gesprek te gaan over onze toekomstige producten en diensten, ideeën die wij met jullie willen delen en allerhande interessante informatie op het gebied van technologie en communicatie.

Door de hulp van vele behulpzame en enthousiaste leden uit onze KPN community, worden de vragen op ons forum snel en kundig beantwoord. Ook ons webcare team is aanwezig om waar nodig hulp aan te bieden. 

Nieuw forum lid?

Als u dit forum voor het eerst bezoekt, bent u hier op de juiste plek. Op dit board vind je verschillende berichten waarin wij uitleggen hoe ons forum werkt.

Heeft u nog andere vragen over het opstarten in deze community? Vraag dan gerust onze community moderators om hulp.

KPN Forum Huisregels

Als lid van onze KPN community waarderen wij uw actieve bijdrage aan ons forum en de discussies die daar plaatsvinden. Samen met u willen wij ons forum een veilige plek maken, vol inspiratie, co-creatie en netwerk mogelijkheden. Om dit zo te houden hebben we hieronder onze huisregels beschreven. Wij nodigen u uit om deze regels samen met ons na te leven.

Wees duidelijk en blijf bij het onderwerp
Het forum van KPN is bedoeld om elkaar te helpen. Bedenk daarom goed wat u in uw bericht wil vertellen, houd de tekst kort en duidelijk, op die manier kunnen andere gebruikers u zo goed mogelijk helpen. Ook een duidelijke titel helpt mee om het onderwerp direct duidelijk te maken, blijf vervolgens bij het onderwerp van het bericht. Heeft u zelf een vraag, stel deze dan niet in het onderwerp van iemand anders. Deze vorm van topic kapen wordt vaak niet gewaardeerd. Maak dus zelf een nieuw bericht aan. Komt u er niet uit? Onze community moderators helpen u graag verder.

We zijn open en eerlijk naar elkaar toe, maar met respect. 
Wij gedragen ons op het forum net zoals elders en blijven altijd beleefd in onze berichten. Beledigen, schelden, grof taalgebruik of je uitlaten op een andere manier die niet correct is, wordt niet geaccepteerd op het forum. Dergelijke uitingen zullen wij zonder kennisgeving verwijderen. KPN behoudt zich het recht voor om de mogelijkheid tot het posten van berichten te ontnemen, indien een gebruiker herhaaldelijk de huisregels overtreedt.

We zijn zo transparant mogelijk
Echter kunnen wij niet altijd op alle vragen of verzoeken ingaan. Denk hierbij aan bedrijfsvertrouwelijke informatie.

We schreeuwen niet naar elkaar en roepen niet op tot demonstraties
Berichten die alleen in hoofdletters zijn geschreven maken je vraag of opmerking niet opvallender of duidelijker. Dit soort berichten wordt door andere gebruikers niet gewaardeerd.

We houden niet van spam
Onder spam verstaan wij berichten plaatsen die gebruikers naar sites of pagina's van derden sturen, vervelende zelfpromotie of het domineren van ons forum. Zelfpromotie, commerciële- en reclameteksten zijn niet toegestaan.

We respecteren uw privacy
In verband met onze privacy regels worden berichten met daarin persoonlijke gegevens bewerkt of verwijderd. We adviseren om persoonlijke informatie zoals postcode en huisnummer, telefoonnummer of klantnummer alleen via een privébericht met ons te delen. Het is niet toegestaan persoonlijke informatie over personeel van KPN te delen of te plaatsen. Deze uitingen zullen wij zonder kennisgeving verwijderen. Stuur onze medewerkers alleen een privébericht als zij daar om vragen, overige berichten worden genegeerd.

We letten erop dat u niet misleid wordt door derden
Het linken naar phishing websites is niet toegestaan, ook dit soort berichten worden uiteraard verwijderd. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan onze huisregels. De huisregels zijn onder voorbehoud van mogelijke wijzigingen. Een compleet overzicht van onze huisregels vind je https:///t5/Over-het-KPN-Forum/Huisregels-KPN-Forum/m-p/1629#M3.

Handige links:
- Forum: Over het Zakelijk KPN Forum
- Forum: Indexpagina Blogs & Artikelen
- Forum: Introductie op het forum
- Forum: Meet & greet: de leden op het Zakelijk KPN Forum

This topic has been closed for comments