Vraag

Activatielink Mijnkpn

  • 2 August 2017
  • 8 reacties
  • 260 keer bekeken

Ik heb gisteren (01-08-2017) een herinnering gekregen inzake de activering van MijnKPN-account die ik voor mijn vakantie heb aangevraagd. In de Email staat dat de link in email van een paar weken geleden over een week verloopt en dat ik mijn account binnen 3 dagen moet activeren. Maar de link in die email blijkt nu al niet meer te werken. Hoe krijg ik een nieuwe activeringslink ?
info@insparco.nl

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @Insparco,

Welkom op het Zakelijk KPN Forum! 😁

Ik ga voor u uitzoeken hoe ik een nieuwe activatielink kan genereren voor u. Nu ben ik even benieuwd bij welke stap u precies was. Het is namelijk eerst zaak om een Mijn KPN account aan te maken en vervolgens moet het abonnement gekoppeld worden. Als ik het goed begrijp heb jij dus een account aangemaakt en kreeg je hiervoor de activatielink. Dit betekent dan dat u nog helemaal geen abonnement gekoppeld heeft, toch?

Wilt u mij in een privébericht uw postcode en huisnummer, uw klantnummer, naam van de contractant/bedrijf en de laatste cijfers van de IBAN sturen?
Hallo Rick,
Klopt, ik heb een account aangemaakt en kreeg voor het activeren ervan een email met een activatielink, en die werkt dus niet. Ik heb dus nog geen abonnement kunnen koppelen.
Zal de gegevens in PB sturen aan je.
Reputatie 7
Badge +6
Hi Insparco

Bedankt voor het sturen van het privébericht!

Een van mijn collega's heeft zojuist een mail verstuurd naar uw info mailadres.
Daarin staat een link om uw KPN ID te bevestigen. Deze link is 1 uur geldig.

Wilt u mij laten weten of deze binnen is gekomen en of het bevestigen gelukt is?
Hallo Rick,
Mijn KPN ID is nu bevestigd.
Nu wil ik mijn product zakelijk mobiel bellen/internet koppelen.
Begrijp ik nu goed dat ik dat ook weer moet registreren?
Als ik mijn product wil koppelen zie ik het volgende:

Mobiel bellen en mobiel internet
Om toegang te krijgen tot MijnKPN Zakelijk Mobiel kunt u zich registreren via het MijnKPN registratieformulier.
Ga naar MijnKPN Registratie

Moet ik nu weer iets registreren????
Reputatie 7
Badge +6
Goedemorgen,

Dat is niet de uitkomst, die ik had verwacht 😑
Ik ga direct verder op onderzoek en navraag doen bij mijn collega (met veel meer ervaring op dit gebied).Ik kom er later vanochtend bij u op terug!

Ik moet zeggen dat de MijnKPN Zakelijk Mobiel net in het leven geroepen is. Dit zorgt ervoor dat er hier en daar nog wat onduidelijkheden zijn. Sorry daarvoor.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Insparco,

Daar ben ik weer! 😉
Ik heb gesproken met verschillende collega's die specifiek van de Zakelijk Mobiel afdeling zijn.
Het advies dat ik kreeg is om aan u te vragen om de registratie van Mijn KPN Zakelijk Mobiel helemaal opnieuw te doen. Zo kunnen we met een schone lei beginnen en ontvangt u een nieuwe activatielink.

Via deze pagina begin je dus opnieuw met de registratie om vervolgens het abonnement te koppelen.
Dit gaat niet lekker! In gebruik de link on opnieuw te registreren vul de gegevens in , maar nu wordt het klantnummer niet herkend.....
Klantnummer 184512712
Reputatie 7
Badge +11
Hallo @Insparco, waarschijnlijk werkt het niet omdat dit uw oude klantnummer is. Ik stuur uw nieuwe klantnummer in een privébericht toe zodat u het nogmaals kunt proberen! 🙂
Ik verneem graag of het daarmee lukt.

Reageer