Vraag

afspraken nakomen

  • 30 april 2020
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Hallo,

 

Ongeveer 20 dagen geleden heb ik mijn modem ontvangen en mij werd gezegd dat er al signaal was op het adres. Het betreft een nieuwe pand waar een glasvezel aansluiting is. Helaas was er nog geen FTU kast geplaatst, dus ik kon de modem niet aansluiten. Meteen gebeld en ze zouden me binnen  48 uur bellen voor een afspraak . Intussen zijn we 15 dagen verder en nog steeds niet gebeld. Ondertussen al 4x contact gehad met dezelfde belofte: Backoffice belt u terug, echt triest van KPN, ze hebben niet in de gaten dat men aan het slapen is. bij backoffice


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemiddag @Murat ,

Excuses voor onze late reactie!
Wij hadden dit topic even over het hoofd gezien. Sorry. 

Wat ontzettend frustrerend dat u maar niet door de backoffice gebeld wordt. Ik kan mij goed voorstellen dat u het zsm aan wilt sluiten. Ik heb aan de hand van het klantnummer even gezocht en ik heb de order gevonden. Ik zie dat er inmiddels een monteursafspraak is ingepland voor 12-05 tussen 10.00 - 12.00 uur. Maar als ik goed begrijp heeft u hier dus geen bericht van gehad, toch?

Reageer